петък, 7 октомври 2011 г.

Онданго лансира дозволити Трговци окрену Фацебоок-страница у Безбедна, социјалне продавнице

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/E-iocYYE81c/:
Screen shot 2011-10-06 at 11.11.06 PM

Званично покретање јавности ове недеље је решење које се зове Онданго , који омогућава предузећима да покрену сопствени друштвени платформа трговине на Фацебоок-у. Куповину Систем се може подесити у неколико брзих корака дозволити корисницима прегледање и куповину своје омиљене производе без потребе да напусти топло граница друштвене мреже.

Другим речима, Онданго омогућава трговцима да продају своје производе са Фацебоок страници, пружају корисницима сигуран механизам трансакције, све док усклађивање Фацебоок вирусне и друштвене функције. Ипак, како еЦоммерце на Фацебоок је релативно нова функција за већину уеб сурфере, Онданго жели да буде сигуран решење је лак за трговце за интеграцију и дизајниран је у облику они упознати са, због чега је продавницама личе Фацебоок изглед , осећају, и употребљивост.

Онданго погон продавница испод показује пример шта подешавање изгледа, у овом случају за немачки бенд, као Онданго има седиште у Берлину. Решење је такође доступан на енглеском, шпанском и пољском.

А с друге стране, да се у том лакоћом употребе за кориснике који нису посебно упознати са друштвеним трговина на Фацебоок-у, најпривлачнији аспект Онданго је у томе што не захтева од корисника да прихвате захтев апликација.

Постоји много Фацебоок-цоммерце решења у простору, али усвајање је спор између брендова и потрошаче. Јер, како Онданго ко-оснивач и ЦЕО Јосе Матиас дел Пино каже, идеја стављања еЦоммерце решење на врху Фацебоок изгледа компликовано, а већина брендови су тек почињу да своје друштвене медије тимова у месту и употреби нових социјалних канала за тржишту и продају своје производе.

Шта више, са становишта корисника, потрошачи су забринути да је Фацебоок некако укључен у процес трансакције, да би њихова бити отимања своје информације о кредитној картици итд, каже он. Тако, Онданго нуди решење у којем сви трговини дешава преко Фацебоок фан страница, а корисници нису преусмерени на сајтове трговац, али процеси десити кроз покретање серверима, тако да је Фацебоок нема приступ за куповину подацима.

Док Онданго нуди корисницима могућност да куповина акција са својим пријатељима, остави коментаре, субцомментс, и после куповине њиховог зидове, прави фокус, де Пино понавља, на стопу конверзије за своје продавнице. Зато је покретање након дизајн који изгледа као да је имплементиран од стране Фацебоок-у, је једноставан и лак за коришћење, и не захтева захтев апликација.

Наравно, покретање апликација захтев за куповину даје домаћина (као Онданго) приступ Фацебооку корисника података, и док директор је рекао да је, наравно, све компаније желе приступ том, Онданго тим је пронашао у току је агенцији Бета да 80 одсто корисника би напустили куповине када су примили апликацију захтев.

Дакле, иако Онданго можда неће моћи да искористе предности података и крст промоција и др, они су изградили решење које потрошачи могу да верују - и са тим поверење, решење које ће, надамо се охрабрити конверзију за трговце.

Како покретања ће зарадити новац? Онданго ће бити наплата месечна претплата, као и мала провизија по трансакцији, под три различита плана у зависности од величине и инвентар продавнице. ( Читаоци могу да провере више о ценама овде .) покретање је такође тренутно нуди 30 дана бесплатног суђење за нове кориснике.

Онданго је дипломирао Оснивач Института Берлину, а привукао 50 плус клијентима и 150

Няма коментари:

Публикуване на коментар