петък, 7 октомври 2011 г.

Питајте Сласхдот: Да ли Бити 'Веран' Плати Као програмер?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:
Анонимни читалац пише "Као виши програмер за мала ИТ компанија са седиштем у Великој Британији који је о томе да објави своје пројекте водећи, знам да када бих сада напусте предузеће, да би их изазвати неке веома велике проблеме сам. м тренутно обучавају друге две "Јуниор" програмерима, покушавајући да их доведе до брзине са нашим производима, нажалост, и даље су далеко од схватања технологија користи - да не помињемо "занимљив" посао спољне програмери успели да направе. кодекса Обично, никада не бих сматрао остављајући у таквом кључном тренутку, а ја сам био у компанији за неколико година и сматрају многе моје колеге, укључујући и веће управљање, да се пријатељи, међутим, сам пришао.. друге фирме који је много већи, и они су ми понудили повећање плата од £ 7к да исти посао, као и њихова канцеларија је практично ван моје предња врата (за разлику од моје садашње 45 минута путују сваки начин). Ово би .. масивна разлику у мом животу које је рекао, не могу а да не осећам да да напусти би сада био издао своје пријатеље и колеге Неки пријатељи су ми рекли да ја само се "меки" - али мислим да сам се лојални. Сваки савет? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар