петък, 7 октомври 2011 г.

Шта се кува на Ровио? Љут Птице Кувари, филмови и - Гасп - Игре (ТЦТВ)

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rirA5_NqRMM/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ухватио сам се са Питер Вестербацка , Моћни орао на Ровио , креатори успешних Ангри Бирдс франшизе, јуче планета Аппс конференцији у Лондону.

То није био велики тајна, али ја сигурно нисам знао: Вестербацка ми каже да ће ускоро моћи да купе Ангри Бирдс-тематске куваре ; стварне физичке књига и ебоокс за Киндле, Ноок и иПад.

Потпуно обелодањивање: Ја сам један од тих ограниченом издању Ангри Бирдс куваре бесплатно (отуда слике изнад и испод). Такође, ја нисам много кувар (отуда зашто сам прихватио књига на првом месту).

У свим озбиљности, Вестербацка ми каже било је 400 милиона преузимања од Ангри Бирдс апликације до сада, и да своје пословање трговине је цхуггинг заједно лепо, као и, са око 10 милиона плиш играчака отишавши на шалтеру већ. Такође сам купио два за наше бебе дечака у последње време.

Ровио је на мисији да претвори Ангри Бирдс у бренд као икона, као Нинтендо Марио и Мики Маус, Вестербацка додаје. Морам љубав амбициозан (европски) стартупс.

Уживајте у интервјуу:



Няма коментари:

Публикуване на коментар