петък, 7 октомври 2011 г.

Захваљујући целом Деал храна, ЛивингСоциал Одрасла пет пута брже него Гроупон У септембру

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rTpnk12xeFA/:
September_Daily Deal Sites Gross Revenue

ЛивингСоциал је још увек мање од половине величине Гроупон у смислу бруто прихода, али у септембру је порасла пет пута брзи у великој мери захваљујући једном се баве: Вхоле Фоодс. Према новим подацима из дневне баве трацкер- Иипит , ЛивингСоциал је бруто прихода за послове у Северној Америци порасла 32 одсто у септембру, у поређењу са 6 процената раста Гроупон. (Обе фигуре су месечни раст у односу на август, 2011).

Иипит процењује да ЛивингСоциал продао $ 59.3 милиона евра бави у септембру, месец дана преко месеца раст од 14,6 милиона долара. Колико $ 10 милиона тог износа односила се на веома успешан Ухоле Фоодс договор који је понудио $ 10 офф 20 $ куповину. Који само показује како се један популаран национални посао заиста може померати иглу за дневни посао сајтова. Гроупон видео сличан успех са Јаз договор прошле године.

Чак и ако се вратите из утицај Цела договор храна, ЛивингСоциал још увек би показали 10 одсто раста у току месеца. То је и даље брже од Гроупон, али ван мању базу. Гроупон продао око $ 143.4 милиона евра бави у Северној Америци у истом периоду. Гроупон одржава 54 одсто тржишног удела дневног бави у Северној Америци, у односу на 22 одсто за ЛивингСоциал-број је био око лебди од јула . Али обе су веома добро радиш, са 3,2 милијарде УСД годишње бруто приход трци стопа за Гроупон и 1,7 милијарди долара уочи стопа за ЛивингСоциал, на основу септембарском броју.

Дневни Деал индустрије укупне порастао 12 одсто у септембру на око $ 266.6 милиона долара у бруто прихода, брже него 9 стопа раста одсто у августу. Индустрији као целини је на 3,2 милијарде УСД годишње круг стопа, на основу септембарском броју (са Гроупон представљају 1,7 милијарди долара и ЛивингСоциал $ 712 милиона да је укупан). Имајте на уму да су то бруто прихода бави представљају, а не изворне приходе сваког компанија добија да би након што дели вредност сваке баве трговцима.

Гроупон и ЛивингСоциал заједно чине 76 одсто дневних индустрије бави, али купола од новијих, мање играча расту још брже (опет, искључен мању базу). У септембру, број 3 плејер ТравелЗоо порастао 37 одсто. АмазонЛоцал порасла 177 одсто, а Гоогле нуди порасла 236 одсто. Нешто ми говори да број 3 место ће променити релативно ускоро.


Няма коментари:

Публикуване на коментар