петък, 7 октомври 2011 г.

Степхен Цолберт Капи Сарказам У Својој Стив Џобс Хомаге

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/nmJOAIBIXl0/:
Screen Shot 2011-10-07 at 2.19.34 AM

Сат, само посматрајте. Степхен Цолберт , амерички омиљени персницкети алтер его, паузе лице као што је ближи крај данак вечерас да је Стеве Јобс, човек који већина од нас никада није упознао, али чија је смрт многи од нас - за много, много разлога - су тужно због вечерас, а вероватно и сутра, а сасвим вероватно следећег дана, итд

Цолберт копа кроз показују архиве да представе развија портрет Аппле производа, као вруће робе, куиппинг, "Нико други није могао да ме моле сасвим допада; 'јабука, који део" Дај ми слободан иПхоне вас не разумеш? "'Ајде јабука, дај ми један преко ТВ знам да имају технологију."

Касније Цолберт, који је (сам себе описао) "први не-Аппле лице има иПад" присећа се како је било да прегледате и представе месеци уређај пре лансирања на 52. Греми награде, откривајући е-маил који је добио од Послови себе после тога, "Ја сам био један од ретких људи који би се могло назвати Стив Џобс близак пријатељ -. у томе је комуницирао са мном једном"

Комуникације?

"Слатки!

Хвала,

Стив "

На који Цолберт разбијање карактер и са 100% искреност, наставио да одговори, док живи на ваздуху,:

"Право назад на иа!

Хвала на свему. "

Заиста.


Особа: Стив Џобс
Сајт:
Компаније: Пикар , НеКСТ , Аппле

Стив Џобс је био ко-оснивач и ЦЕО компаније Аппле и раније Пикар. Стив Џобс је рођен у Греен Баи, Висконсин на Џоан Симпсона и сиријски масти

Няма коментари:

Публикуване на коментар