понеделник, 20 декември 2010 г.

Най-добър софтуер с отворен код Генеалогия?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
Анонимен читател пише: "Аз съм търсят за изграждане на родословно дърво за почивка подарък. Направете Slashdotters на света са всички препоръки относно софтуера с отворен код генеалогията? Аз се опитвам с 14-дневна пробна версия на Ancestry.com. Каква измама! Подадох лична информация за моите родители, баби и дядовци, и мен. След това получих изскачащи ми казва, че ако аз бих желал да получа информация за семейството ми, аз ще трябва да си ъпгрейд абонамент за $ 29.95 САЩ Така че, Взех шанс. Оказа се, че единствената информация, те са имали предишните си адреси за последните 20 години. " Преподобният Дядо все още е активно развита, и неговото място се изброяват няколко други възможности, също. Всички фаворити, или анти-фаворити, там?

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар