понеделник, 29 август 2011 г.

У фокусу: Како да: води центар за нове медије софтвер на ваш оригинални Аппле ТВ-

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

За мене, стицање нових гаџета је болно лако, истовар старих је теже. Предвидљив резултат: орман, гаража, подрум или пуна старења, али не сасвим застареле технологије. Као Арс читач, вероватно можете да се односе.

Недавно сам налетео на моје прве генерације Аппле ТВ-у спелункинг експедиције у дубине мог ормана кућне канцеларије. Након надоградње на другу генерације Аппле ТВ-прошле године сам стварно заборавила стари је био тамо. Откриће увређен своју радозналост. Иако сам дуго избегавати обављање јаилбреакс на мом Аппле производи, стари Аппле ТВ ми је дао прилику да сазнате шта још сам могао гледати на ову ствар поред садржаја ИоуТубе.

Ви у ствари можете гледати све врсте друге садржаје на старом Аппле ТВ-ако сте спремни да лимарија. Два најпопуларнија софтверски интерфејси су верзије Бокее и верзија КСБМЦ, и дизајниран за оригиналне Аппле ТВ. Ево, ја Вам понудимо хроника мог искуства постављање ових оба решења, и показати вам како да учине исто.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар