понеделник, 29 август 2011 г.

Социал Нетворк парадокс

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g3KlacRt2LQ/:
6078046193_ca2a1d1b0c_o

Напомена уредника: Нина Кхосла је дизајнер и оснивач Теетхие , социјалне блоговањем покретање фокусирана на изградњу интерес заснован на заједнице. Можете пратити њен @ нинакик .

Током година, дошло је до радикалне промене у начину на који комуницирају са нашим мрежама онлине пријатеља. Некад је било да смо имали неке од наших пријатеља (онлине или оффлине пријатељи) на сервис, што нам омогућава да се повежете са пријатељима преко интернета и видети који су њихови активности. Где интернет користи да се нешто страшно свет пун непознатих људи, одједном су пријатељски сидра да истражују тај свет са. Наравно, већина наших пријатеља нису на мрежи, или бар не користе исте услуге, али познавање је утеха и способност да се види шта неке од наших пријатеља су радили омогућила нам је да пронађе нови садржај и нове пријатеље.

Смо се заљубили у сајтовима који су нас осете да да постоје људи који су слични нама, ко смо разговарате и да заједничким искуствима са. Али онда, неки од ових мрежа - Фацебоок и Твиттер нарочито - почео је да експлозивно расте. Фацебоок олакшана културна норма користећи своје услуге "пријатељ" сви смо знали. Одједном смо имали свуда тона пријатељима да смо отишли. Са искуства стечена дељење на форуму простора са неколико пријатеља, логика би диктирати да имају више од наших онлине пријатељи би ово искуство богатији. Али то није оно што се десило.

Уместо тога, постоји нови тренд дешава: Ми заправо не обраћају пажњу нашим пријатељима смо повезани на мрежи. Узмите Туиттер, на пример. Твиттер је била одлично место за многе ране усвојиоци говорити технологије. Није било тако давно да је било мало довољно људи на Твиттер-у да бисте могли да прочитате сваки цвркут у поток.

Али, како мрежу почели су да постану густе, и људима се све више људи су знали и волели на Твиттеру, почели су након стотине људи, а читање свих оних туеетс постало немогуће. Ово је тако чињеница живота да се целим компаније на основу претпоставке да имате превише пријатеља на Фацебоок и Твиттер заиста обрате пажњу на оно што они кажу.

На пример, Флипбоард, између осталог, истиче својим способностима да поделим са вама најбоље Твиттер пријатеља и Фацебоок поруке. Ове компаније, па чак и Фацебоок невс феед интелигенције, помажу да се боримо са искључите имамо са нашим пријатељима због наше повезаности-они су сортирање поплава ову проширена мрежа створена за нас.

У томе лежи парадокс друштвене мреже које нико не жели да призна: како величина мреже повећава, наша способност да се социјални смањује.

Као и било шта друго, мрежа и података протиче кроз њих следе законе понуде и тражње. Као број бита, фотографије и везе долазе преко ових мрежа расла, сваки од тих невидљиво је почела да пада вредности.

Можда је то објашњава узбуђења због нових производа. Када мање посаде људи користе алатке, као што је Фоурскуаре, можемо пратити локација наших пријатеља и где. У мањем обиму, знајући ове информације и бити у могућности да очекују да други такође су видели да нас све у на мала тајна, то је рано користи Твиттер осећа нешто магично. Али као што број пријатеља и почиње да расте, поготово над том магијом Данбар број од 150-чини почиње да се хаба. На овој скали, ми једноставно не могу лако пратити све то. Када је наш број конекција се уздизе изнад 150 све постаје једноставно коментаре, као прави разговори порез наше

Няма коментари:

Публикуване на коментар