понеделник, 29 август 2011 г.

ХеалтхТецх фаил: Лекције за предузетнике из здравствене Стартупс Прохујало Аври

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA8lowyYbz0/:
Train Wreck

Напомена уредника: Овај пост је гост написао Дејв Чејс, директор Авадо.цом , пацијент однос друштва за управљање која је била ТецхЦрунцх финалиста пореметити . Раније је био консултант за менаџмент за здравство праксу Аццентуре консалтинг за 25 болница и био је оснивач здравствене пословања компаније Мицрософт. Можете га пратити на Туиттер @ цхаседаве .

Хеалтхтецх је све већи сектора, али од $ 1 милијарду базен Подесавање тастатуре сипа у новооснованих током прошле године, здравствене компаније добио само око 3 одсто од тог броја. Нема много хеалтхтецх новооснованих су били у стању да обезбеди те велике рунде улагања, међутим, прошле недеље, ја сам нагласио једно хеалтхтецх компанија која изгледа да то раде десно: Зоцдоц, који подиже 50 милиона долара круг од ДСТ раније овог месеца, и понудио неколико такеаваис за стартупс траже да уче из искуства Зоцдоц је. ( Погледајте овде пост .

Као поменути подухват бројеве из поруке Прикажи Риповање, многи новооснованих заиста нисмо показали исту мудрост Зоцдоц показао, што је довело до све већег броја хеалтхтецх неуспеха у последњих неколико година. Једно скорасње истразивање посебно истиче овај феномен. После разговора са 110 Дигитал Хеалтх предузетника, РоцкХеалтх је недавно објавио налазе истраживања показују раскорак између предузећа која су у ствари добијају финансирање и многи који су дошли до празна.

Ово искључите баца светло на зашто толико хеалтхтецх компаније нису успеле да утичу, или су морали да прођу значајне пивотс да би преживели. Испод ћете наћи неке од најбољих узрока хеалтхтецх покретања неуспеха:

Недостатак посебним фокусом или усвајање тачке

Добро је документовано да недостатак фокуса убија новооснованих да ли су у здравству или не, али нарочито је распрострањена у здравству. Здравства пати од обиља бола бодова и налази се у озбиљним потребно прекида, тако да је примамљиво за нове новооснованих да покуша да реши их све да највећи утицај. Међутим, ове стартупс игноришу стара изрека о томе како да једу слона - једном угристи одједном. Превише новооснованих се гризе ван више него што могу жвакати. Најбоље је да изаберете један од главних тачки бол да се обрати и идите са њом.

Очекује купаца да плате

Са изузетком програма мршављења, не постоји много примера потрошача плаћа директно за здравствене услуге. Током времена, ово ће се вероватно променити што више терета здравствених трошкова добија пребачен на потрошаче као што је истакнуто у Делу ИИ серије здравствене Поремећај (види линкове доле). Међутим, ја бих био веома опрезан у вези сваког пословања очекују да потрошачи плаћају у блиској будућности.

Очекује потрошача да унесете доста информација

Док Верујем да је већи разлог зашто Гоогле Здравство није , очекујући потрошаче да унесете информације је један од великих фактора у зашто Лични здравственој евиденцији (ПХР), нису успели да стекну значајну пажњу. Највише ПХРс ослањају на индивидуални унос информација и мало су спремни за то.

Потребна огромне суме новца

Ово тенденцију да се деси у балон периода где је било велике визије и површан финансирање тржишта бацио огромне суме новца. На крају крајева, они нису били одрживи франшизе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар