четвъртък, 9 декември 2010 г.

Amazon фалшиви продукти и ментето мненията

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nTR7uTGrxwQ/story01.htm:
РСК пише "Първият път, когато се натъкнах на фалшиви прегледи на Амазонка, той е весел. Използване на Amazon витрина апартамент се натъкнах на много категория" Peculiar продукти, "и е повече от щастлив да гледам през него. Почти всеки един от продукти намерих в списъка (уранова руда, 1 литър мляко, майка на детето за изпитване, прясна Заека) са фалшиви с хиляди коментари по тях. Като купувач, аз не бях наясно колко е лесно да се очевидно фалшив продукт Отзиви и това ме притеснява. Когато съм пазаруване, първият (и много пъти само) I място Визитата е Amazon за четене на коментари, ако аз съм на пазара за нещо. Не очаквам прегледите трябва да се Божието слово, но аз се поеме определена степен на легитимност на повечето от тях. Въпреки, че това няма да използва сила на Amazon (най-вече не по това време на годината) Бих искал да балон това до вниманието на Amazon, така известно време е предназначен за подобряване на качеството на прегледите. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар