Данас, Нилсен најавио је стицање маркетинг аналитику, Инц, лидер у аналитику и напредни софтвер за планирање. Предузеће тренутно има 52 запослених, од којих ће се придружити тиму Нилсен. Договор такође укључује набавку других средстава, укључујући софтвер и текуће клијент пројеката.
Аквизиција има за циљ да омогући да се боље обезбеди Нилсен маркетингу робе широке потрошње са "највише потпуног и благовременог поглед на утицај медија и маркетинга", компанија каже у издање . Ово ће бити посебна предност када се развија маркетиншких планова преко канала, укључујући и онлине и оффлине рекламе, промоције у продавницама и потрошачке промоције.
"Брзи робе широке потрошње у маркетингу захтевају напредни, у реалном времену, интуитивни аналитичке увид", рекао је Џон Луис, председник и извршни директор, потрошача Северној Америци, Нилсен. "Комбинујући Нилсен је глобални домет са искуством маркетинг аналитику и напредно моделовање и сценарио планирања апликација, можемо диск повећао вредност за наше глобалне клијенте који траже оптимални маркетинг микс и потрошње на нивоу како би се повећала своју продају."
Маркетинг Аналитика, основана 1991, има седиште у Еванстону, Илл је историјски је помогао компанијама мере утицати на њихову маркетинг планова ', комбинујући дубоко моделирања са искуством у софтверским апликацијама.
Услови уговора нису објављени.
Нилсен је публика мерење фирме која прати ТВ, Интернет, радио и коришћење широм света.
Няма коментари:
Публикуване на коментар