вторник, 9 август 2011 г.

Нилсен преузима маркетинг аналитике, Инц

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5zHDXBHb-Fc/:
nielsen-logo

Данас, Нилсен најавио је стицање маркетинг аналитику, Инц, лидер у аналитику и напредни софтвер за планирање. Предузеће тренутно има 52 запослених, од којих ће се придружити тиму Нилсен. Договор такође укључује набавку других средстава, укључујући софтвер и текуће клијент пројеката.

Аквизиција има за циљ да омогући да се боље обезбеди Нилсен маркетингу робе широке потрошње са "највише потпуног и благовременог поглед на утицај медија и маркетинга", компанија каже у издање . Ово ће бити посебна предност када се развија маркетиншких планова преко канала, укључујући и онлине и оффлине рекламе, промоције у продавницама и потрошачке промоције.

"Брзи робе широке потрошње у маркетингу захтевају напредни, у реалном времену, интуитивни аналитичке увид", рекао је Џон Луис, председник и извршни директор, потрошача Северној Америци, Нилсен. "Комбинујући Нилсен је глобални домет са искуством маркетинг аналитику и напредно моделовање и сценарио планирања апликација, можемо диск повећао вредност за наше глобалне клијенте који траже оптимални маркетинг микс и потрошње на нивоу како би се повећала своју продају."

Маркетинг Аналитика, основана 1991, има седиште у Еванстону, Илл је историјски је помогао компанијама мере утицати на њихову маркетинг планова ', комбинујући дубоко моделирања са искуством у софтверским апликацијама.

Услови уговора нису објављени.



Компанија:
Ниелсен
ИПО:
26/1/2011, НЛСН

Нилсен је публика мерење фирме која прати ТВ, Интернет, радио и коришћење широм света.

Сазнајте више

Няма коментари:

Публикуване на коментар