вторник, 9 август 2011 г.

Блоомспот Подиже 40 милиона долара како би доказали своју локалну Понуде Радови модел - и они гарантовати ли

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:
5A5 Private Offer2

Са Гроупон на ивици изласка на берзу , и Гоогле, Фацебоок и скоро сви остали журе да копирате идеје, нема сумње да је модел био велики хит са потрошачима. Али још увек постоје нека питања и да колико то помаже предузећима из понуде послова. То у суштини је губитак лидер модел, тако успех метрике могу бити лукав да прецизно мерење. Блоомспот је да на овом моделу на бази око успеха - и за трговце и купце. И инвеститори купују у њега велико време - у износу од 40 милиона долара свежег у финансирању.

Да буде јасно, Блоомспот не оријентишу се око групе послова. Уместо тога, они се фокусирају на понуде квалитетне трговци траже да се повежу са својим најбољим купцима. , Рекао је други начин, они нису тражили да пошаље бави се масама, они траже да се повежете одређене продавце са (надамо се) лојални потрошачи. Нуди служе су веома прилагођени за специфичне интересе и демографије. И опет, верују да сада сам прикован модел који ће радити.

"Ми смо затворена петља на пословни модел," Џаспер Малцомсон , Блоомспот је извршни директор и суоснивач, говори нам. Тастер се подаци.

Блоомспот добија дозволу и од својих корисника и продаваца да погледају и анализирају податке кредитне картице користе на местима где Блоомспот ради понуде. Ово им омогућава да видите не само да понуди је коришћен, али како то у смислу да помогне продавац продаје других производа до купца. Да, они траже да виде да ли "губитак лидер" заправо "губитак лидер", или заиста само "губитак". Затим су присутни ове податке назад у продаваца на потпуно транспарентан начин. ( Ево узорку од онога што тим подацима изгледа , очигледно анонимни тако да би се у узорку.)

Али, овде је прави кључ: Блоомспот користи ове податке да предвидимо колико купац ће провести са трговцем на основу понуде. И они гарантују одређени ниво профитабилних троше. Уколико понуда не доведе до тога, Блоомспот чини разлику из својих комисија. Другим речима, продавац заиста не могу изгубити.

Блоомспот је удобан довољно њихов модел да се то уради (као и да подаци у потпуности транспарентан). Они су сада ради својих специфичних квалитетних понуда за месеци, тако да су подаци да се врати све ово горе као. Они верују да ће бити у стању да прецизно предвидимо колико додатних трошкова ће понуда послати добављачу.

У реду, али зашто би купаца иду заједно са овим - употреба њихових података кредитном картицом? Јер Блоомспот их нуди велики број награда за учешће. Пре свега, ако купите Блоомспот понуди затим користите исту кредитну картицу са трговцем, Блоомспот ће вам дати 25 одсто назад на следећу понуду куповине. Друго, наставио коришћење исте кредитне картице у суштини претвара у лојалност карта за тебе. Ово помаже Блоомспот показују одређени продаваца да сте "велики газда" који треба да добије специјалну понуду, поред оних које се нуде јавности.

"Све ово је најмоћнији када није само о штедњи", Малцомсон каже. "То је систем за препознавање. На неки начин, то је мање о попустима и штедње, а више о признању и статус ", каже он, напомињући да су места као што је Лас Вегасу радили ово већ деценијама. Ако проводите много новца за коцкање, касино це комп друге ствари за вас. "На много начина, то је екса

Няма коментари:

Публикуване на коментар