Приступ интернету, садржај и онлине оглашавања компаније АОЛ (која је такође власник ТецхЦрунцх) јутрос пријавио своје зараде за други квартал ове године.
АОЛ пријавио нето губитак од $ 11,8 милиона, у поређењу са годину дана пре губитак нешто више од $ 1 милијарде долара, који је укључен велики добре воље оштећење пуњење и веће трошкове реструктурирања.
Укупан приход износио је $ 542.2 милиона, за 8 процената у односу на К2 2010. Претплата приход је још - иако очекује - ударио 23 одсто смањује.
Међутим, од прихода од реклама (коначно) порасла 5 одсто, на $ 319 милиона по суштини стан К1 2011 , пре свега, упркос утицају изласка АОЛ из неких земаља и операција у последње време, са дисплејом оглашавање до пристојне 14 одсто.
У саопштењу, извршни директор АОЛ- Тим Армстронг каже да је компанија повратак глобалног раста рекламирања по први пут од 2008 је још један 'смислене корак напред "у повратак АОЛ-бренд.
Делимично пребијања реклама раст прихода био је пад у претрагу и контекстуалним приход од $ 17.6 милиона долара, саопштила је компанија.
АОЛ истиче своју Хуффингтон Пост Медиа Групе, у којем су број јединствених посетилаца превазилазе 30 милиона ("и Нев Иорк Тимес") је у мају 2011, према цомСцоре. Коментари корисника на Хуффингтон Пост за К2 премашила 12 милиона, а недавно је на врху 100 милиона откако је почела.
АОЛ је глобални реклама подржаног Веб компаније, са мрежом приказ оглашавање у САД-у, значајан целом свету, као и пакет популарних веб брендова и производа. Стратегија предузећа ...
Няма коментари:
Публикуване на коментар