вторник, 9 август 2011 г.

Фацебоок Кластери Теме у Неус Феед, отвара конзерву црви

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gtucS3QxqYc/:
Screen shot 2011-08-08 at 1.39.37 PM

Фацебоок је покушавао да схвати своју Феед Новости пошто је лансирао у 2006, и наравно зато што је Фацебоок-сваки пут се мења апсолутно ништа се чини да баци корисника у од метежа. Раније данас, компанија је покренула најновији инкременталне корак у њеном настојању да покушају да схвате чисто количине података у реалном времену да процеси: Агрегирани Тема кластера у Фацебоок-Неус Феед.

Фацебоок је наводно планира на стварању нефилтриране Неус Феед, што би отворило бране на целом ток ствари заједничке (у овом тренутку хране је алгоритамски филтрира ствари као што је колико сте удаљени од особа која је заједнички, реценци и намерно акција као што су воли).

Нагађам у припреми за тај масивне промене Неус Феед тим мислио: "Хеј, шта су неки од начина можемо направити ово мање гована шоу?"

И шта су они дођу до? Иако нисам сигуран шта они у крајњој линији имају у продавници, оно што су покренули данас је Страна агрегације по темама, тако да кад год ваши пријатељи порука нешто у вези са Аппле-на пример, постаје груписани у кластер са свим осталим причама о Аппле и Тагс Аппле фан паге. На пример, неколико прича о иПхоне резултирао у овом полу-релевантно кластер о иПхоне-у. Осим тога мој пост није био релевантан уопште.

Фацебоок је најавио да ће то бити преко обраде природних језика да се подударају речи промена статуса бренд страна, али то неће бити користи за људска уредници или осећања анализе за филтрирање или кластера негативне или позитивне приче, или Цоррал неповезаних елемената. "Неизбежно ће бити комично или сумњивих комбинације поруке", каже Унутар Фацебоок Џош Цонстине. Види горе Исуса кластера.

Иако изгледа очигледно да је Фацебоок ради то да се повећа у ангажовању на фан странице, не изгледа да додате много вредности за кориснике и жреб за брендове.

Изгледа да би то могло потенцијално води у многе од исте проблеме које Твиттер је са својим покушајима да доделите Кориснички генериран садржај са брендираним садржаја. Са 700 милиона корисника, потенцијал за лажно позитивних је невероватна. Бисмо могли, као и покретање "Послато О фаил" Тумблр сада.

Али док потребне "Мрзим све и све промене", буку је почео на зиду где је најавио нова функција, нисам чуо много жале на своје (релативно више технички потковани) Неус Феед. Можда зато што функција не изгледа да се имплементира преко одбора.

Ја сам лично није видео јато од око 3пм ПСТ данас и један корисник пријавио да је храна је недавно агрегације линкова старомодан начин АК "... 5 од ваших пријатеља деле везу."

Можда неко тамо горе у Пало Алту схватио шта су покушавали да постигну било прилично тешко и проклето унлаунцхед? Сам питао сам Фацебоок-ПР-ако су они повукли на све на функцију и тек треба да добију коментар.



Няма коментари:

Публикуване на коментар