понеделник, 13 юни 2011 г.

Буктиња 2: ЛАН играти потврдио, нове класе најављује, Модови долазни

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/3mUMkrFtaOM/torchlight-2-lan-play-confirmed-new-class-announced-mods-incoming.ars:

То је оно што Макс Сцхаефер, директор Руниц игре, ми је рекао изнова и током мог преглед Буктиња 2: "си мали тим, можемо да урадимо само једну ствар у исто време. Ми" Ово је одговор када сам питао о Ксбок 360 верзија игре или предстојеће могуће иПад верзију игре-изгледи су они заинтересовани и имао сам прилику да испробам многе исправке и нових делова садржаја за игру, а ја сам већ у љубави.

Ипак, зар не оставља новац на столу? Зашто не прошире на величину компаније? "Дошли смо из великих компанија", Сцхаефер ми је рекао, описујући тима који ствара Буктиња 2. Зашто оставити нешто велико да се створи нешто што сте страствени око, само зато да би то ГиБ? Сцхаефар изгледала више него удобно борави мали, стварајући једну ствар у исто време. Ево шта је ново у игри, и зашто би требало да буде узбуђен.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар