четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Загубил ли съм си геймърска Mojo?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal пише "Все аз съм разочарован в опитите ми да намеря играта аз искам да играя. В стремежа си да наваксат изоставането си, аз бях с моето блато стандарт Dell лаптоп, за да изкопаят съкровищата съм пропуснал, като American McGee's Алис, Grim Fandango и Сибир. Не често се време, за да играят игри, така че ми харесва да има възможност да се потопите в и извън заглавие без да се чувствам, че губя нещо като не му е да играе за период от време . Но когато се намери заглавието ми харесва, аз правя това време. Heavy Rain е последната игра, която ме сграбчи, че наистина ме ангажирани и ме накара да искам да го завърши в едно заседание. Изморен съм от формулите GTA, отегчен от CoDs и не разполагат с време за реакция да се мисли на крака за AOE III. Става дума за път, когато се хвърли в контролера и себе си примирила с факта, че игрите Искам само излизат веднъж в синьо Луната? Или съм не само установява, че една голяма титла, която ще ми се отвори до напълно нов жанр Господари на Ultima ще OK в момента -? има ли нещо от този род съм изпуснал Какво мислите ли се придържаме към? определен жанр? ли да го намерите по-трудно, тъй като може да получите по-зрели, за да намерите нещо, което искате да играете? "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар