четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Coder обвини IBM Патентоването на работата му

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IdNaOww933k/story01.htm:
ttsiod пише "Още през 2001 г., аз кодирани HeapCheck, библиотека GPL за Windows (по примера на ElectricFence), която е установила невалидни четене / запис на достъп на всеки куп средства по време на работа -. което ще допринесе много помага ми грешки сесии го публикува на сайта си, и има няколко потребители, които са били така любезен да ми благодари - сръбски програмист дори ми изпрати 250 $ като благодаря ти (аз все още имам си поща) След няколко години, Microsoft, включени подобна технология в операционната си система, да го търси. PageHeap. имах повече или по-малко забравил тези неща, тъй като за последните 7 години съм бил кодиран за UNIX / Linux, където valgrind заменени Efence / dmalloc / и др. Представете си изненадата ми, когато вчера, Googling за позовавания на сайта си, Разбрах, че технологията I изпълнена, на изпълнение откриване на невалидни достъп куп, е патентована в САЩ, както и да добавите обида за щети, дори споменава моя сайт (чрез неработен връзка към старата версия на страницата си) ! в патентната препратки След необходимо "WTFs" и "кървав ад" Мислех, че това същество (а) Slashdotting, и (б) група честни въпроси: какво трябва да направя за това аз не съм американски гражданин, но "изобретатели" на тази технология (виж имената им в горната част на патент) са очевидно успя да премине този нелеп патент в САЩ. Ако ми код не се брои за състоянието на техниката, Efence Брус Перенс (който аз ясно моя код е бил вдъхновен от) е най-малко 12 години преди! Предложения / проклятие патентни троли най-добре дошли. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар