понеделник, 8 август 2011 г.

Како Ваш социјалних података воље Уалмарт Е-трговина револуције

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YD_5YRqYCbo/:
walmart

Валмарт планира да покрене неколико нових пројеката ове сезоне одмора на основу технологије је купио од друштвених медија за покретање Космик још у априлу. Космик платформе претходно погон неколико служби, укључујући Твиттер Сеарцх сајт зове ТвеетБеат , здравље вертикални зове РигхтХеалтх и Веб Страницу где корисници могу претраге Веб теми. Али, срж онога што Космик је зграда је нешто што се зове "друштвени геном" - начин да се организује садржаја у друштвеним мрежама у циљу повезивања људи са информацијама које важно за њих.

Сада тај исти технологија у рукама Уалмарт, највећи трговац на свету.

Ових дана, Валмарт.цом се око $ 6 милијарди долара годишње у продаји вс Амазон.цом-а 34 милијарде долара, сматрају аналитичари. "Уалмарт је заостајао у е-трговини", каже Ананд Рајараман, Космик суоснивач сада СВП Глобал Уалмарт е-трговина поделе ", а одбор је увидео проблем је озбиљан."

Нешто је морало да промени.

Иако се Рајараман не бих ишла у детаље неколико пројеката Уалмарт је планирала, то је лако прочитати између редова у нагађати њихове природе - социјална претраживање на Валмарт.цом, персонализоване обавештења на роллбацкс послати на е-маил или мобилни, Фацебоок омогућен социјалне жеља листе или Гифтинг апликације и ко зна шта још може доћи у будућности.

У априлу, када је стекао Уалмарт Космик , је већ подигнут 55 милиона долара у финансирању из више инвеститора током година. Шта је Космик привлачна била не само саме технологије, али и људи који стоје иза ове технологије: оснивачи Венки Харинараиан и Ананд Рајараман, успешни е-трговина пионира који су продали своје претходне фирме, Јунглее, Амазон. На Амазону, они су радили са генерални директор Џеф Безос да трансформишу Амазона у малопродају платформу, а изумео технологију која сада моћи Мецханицал Турк.

Када Космик је купио, постало језгро нове групе у Уалмарт познат као @ Уалмарт Лабс , са седиштем у Силиконској долини. На ВалмартЛабс, оснивачи су били заузети развоју пројеката који ће интегрисати технологију у Космик онлине и мобилни понуда Уалмарт, укључујући својим е-цоммерце сајт, Фацебоок странице и још много тога. Постоје три главне области фокуса за тим: претрагу, препоруке и серендипити.

Социал Сеарцх и препоруке

У потрази, Космик технологија ће вући податке из Фацебоок и Твиттер да унапредите свој доживљај претраживања на Валмарт.цом. Надгледањем вашег стално мења интересовања на теме као што је ваш омиљени спортски тим или бенд, на пример, Уалмарт ће моћи да служи боље препоруке када тражите свој сајт. То може да функционише на овај начин: тражите новог смартпхоне апарата, и Уалмарт препоручује један вас пријатељ само волели на Фацебоок-у.

Валмарт планира да искористи своје социјалних података изван претрагу, такође. Она планира да директно препоручи производе на почетној страници. На Амазону, објашњава Рајараман, постоји превише велики нагласак ставља на своју куповину за препоруке. "Куповине су прозор у ваше интересе", каже он ", али они су мали прозор." Свако ко је икада купио поклон на Амазону да би предложене сличне ставке на свакој наредној пријавите се зна проблем. Уместо препоручивање више водичи у Париз, дуго након свог путовања била комплетна, или више

Няма коментари:

Публикуване на коментар