понеделник, 8 август 2011 г.

Шта процесор да купим? Интел луда цена чини главу повређен

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:

Дошло је време за мене да саставите нов рачунар. Цоре 2 Дуо Е6700 сам купио у року од неколико недеља од његовог представљања је сада пет година, и мада је то мени служи добро, када је у питању играње најновијих игара и израду софтвера у Висуал Студио, то једноставно није то брзо. Оба процесора и моја видео картица, Радеон ХД 4830, је потребна замена са нечим новијим и бољим. Октобра издање Баттлефиелд 3 је коначно ме је гурнуо преко ивице: Треба ми нови рачунар да играју ту игру у свим својим славу.

Ово ће бити велико унапређење. Идем да хард диску, драги Делл Цлицки тастатура и близнакиња Делл У2410 монитора, али све остало ће да иде; матичну плочу, процесор, РАМ меморије, графичка картица, ТВ тјунер, оптички уређај, а случај су за замену. Оптички уређај, такође, ја довољно старе игре на ЦД и ДВД који одустајању од оптичких медија није заиста одржив још.

Многе компоненте избора се лако довољно. Али када је у питању процесора и матичних плоча, ја сам узнемиравала. Интел Санди Бридге процесори имају јасну перформансе предност, да би они природан избор за било који систем изгради. Али онда сам пада прекршај цене програма Интел; који треба да купим?

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар