понеделник, 8 август 2011 г.

У фокусу: Један месец са Гоогле +: зашто је ова социјална мрежа има ноге

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/qtmN2iGfT8A/one-month-with-google-why-the-social-network-has-legs-1.ars:

Ако сте странац који иде за мном на Гоогле-у + можда да сам ретко користе услугу. То је зато што већина мојих постова је ограничена на седам кругова направио сам за пријатеље, познанике, породицу, Арс особље, и други људи са којима сам желео да изложи различитим аспектима моје личности. Ви имали појма? То је управо поента.

После месец дана са Гоогле +, јасно ми је да ово за слање исправки за одређене групе људи, а не другима, је главни жалба службе. Био сам један од првих људи гласно изјавити да можете да урадите исту ствар на Фацебоок-у, али тако да мало људи зна то да је у суштини непостојеће карактеристика, то је проблем са Фејсбуку. Гоогле + слање одређене исправке за неке људе и друге исправке са другим људима је у праву на челу искуства. Су увек тражити да свесну одлуку о друштвеним круговима и о којима круговима се да бисте видели које поруке.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар