понеделник, 8 август 2011 г.

Ја сам Остављање Телефон Позиви

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:
phone

Инспирисан МГ Сиеглер је "Ја сам Остављање е-поште" објављеној, иако је то порука сам био смисао да напише неко време. Хтео сам да га сачувате за моју личну блог, али хеј, ако МГ дозвољено да галами о својим текућим борбама са својим е-маил инбок-овде на ТецхЦрунцх, ја треба дозволити да вас обавестим моје гнушање телефонских позива, као добро.

А као додатни бонус, ја сада могу лако тачке назад на овај пост за оне који мене пингује и тражи "брзо - 2-минута врховима, кунем се - телефонски позив" у будућности.

Непотребно је рећи, наравно да нисам стварно одвикавање од телефонских позива ни под каквим околностима. У ствари, моја породица и пријатељи могу бити сигурни да и даље ће бити доступни на мом мобилном телефону 24 / 7 - за боље или горе.

Али, осим неких апсолутно неопходно телефонске позиве - која ће се свести на само неколико месечно, ако је - све гласовне заснован на комуникацији у професионалне сврхе не долази у обзир, укључујући и Скипе, Вибер, мобилне и фиксне позиве. Ви можете да ме зовете лудо, али сам прилично сигуран да ће бити страшан, мада, да будемо поштени, то је прилично лака одлука за мене да направе.

Сам на основу сам у Европи, док више од 90 одсто мојих разговора са предузетницима, инвеститорима, сарадницима и другим људима комуницирам са за радим свој посао се налазе у САД, тако да природно већина мог рада укључује е-маил (који сам Дон ' Т мржње), инстант поруке и други облици дигиталних комуникација не укључује ме позвали да позовем некога или покупи телефона.

Ја сам такође не матерњи енглески говорник, тако да обично у најбољем интересу друге стране није да ме не разумеју или погрешно тумаче шта он или она каже на телефону. Говорим више језика, али чак иу мом матерњем језику и даље више воле да Добијте е-поруке да не да се ствари мешају.

Поред разлике у временских зона и језичке примедбе, постоје три главна фактора који су убеђени да станем да у потпуности у вези са радом разговора гласом.

1) Хало? Прекиди убије моју продуктивност

Најмање што се тиче мене тиче. Видите, по мом искуству, не можете бити добар технологије блогер када нисте стално држећи на оку шта се дешава у све креће технолошкој индустрији.

То значи праћење одлазне комуникације из хиљада компанија, гледајући жице, а шта другим публикацијама пишу или говоре о, али и имајући на оку за е-пошту, туеетс, Скипе и Фацебоок поруке из извора. Ли ми дати позив и одговорим, што значи да пад не само оно што ја радим, али и шта ћу да радите у наредних неколико секунди или минута.

То је само огроман одвлачи пажњу када свакодневним професионалним активностима деси да скаче са једног претраживача картицу или порука прозор на следећи сваких неколико секунди. Можда вам је потребно за упућивање позива за ваш посао, или вам не смета прекидима, али сигурно је велики бол у иза за мене.

2) То је немогуће - или барем није ни близу довољно лако - за претрагу. Или архива. Или напред.

Ако људи ми послати е-маил или Скипе-поруку, то значи да могу да идем преко ње на мом погледу, на моју било лакше, али то такође значи да лако можете да потражите суштина поруке у питању. Снимање / транскрибује телефонске позиве ће ме понудити могућност за дигитално архивирање и моћи да претражују путем разговора гласом, али је муке да Мислим да није вредно бола.

Зар није лакше за све учеснике, када човек једноставно може да учини за претрагу да би суштина разговора, чак и ако се то десило месеци или пре чак година? И једноставно у стању Т

Няма коментари:

Публикуване на коментар