сряда, 31 август 2011 г.

Гармз Пивотс постати Лоокк, има за циљ да се поремети циклус модне индустрије

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/OlMZsWFvja8/:
77952v5-max-250x250

Као писти модела Пивотинг на писти, Гармз, који омогућава покретање предстојећим модних креатора за исећи традиционалне мреже купаца и продају одећу директно до потрошача, данас Ребрандинг као Лоокк и најављује нове инвестиције семена.

Еден подухватима је преузела водећу улогу на инвестиције. Услови су били непознату, али извори кажу Раја отишао за нешто више од £ 500,000. Други Анђели инвеститори су се придружили круг, укључујући 500 Стартупс оснивач Дејв МцЦлуре, Кима подухватима, и Ангел инвеститора Шери Цоуту, Ричард Титу Том Хулме и нето-а-Портер оснивача Кармен Бускетс. Покретање је бивши 2010 Сеедцамп победник и узео онда стандардни £ 50.000 инвестиције.

Лоокк омогућава нових модних дизајнера отпремите дизајна - то су онда гласали за стране потрошача. Победнички дизајн се производе Лоокк сопствени у дому сарадњи са Лоокк одговоран за производњу, дистрибуцију и исплату дела, укључујући све повезане трошкове.

Као што можете замислити постоји много теже модних дизајнера који ће скочити на такав прилику да скок-жабе релативно спори модне индустрије.

Андреас Клингер, суоснивач и ЦОО Лоокк, каже промена имена не значи промену у пословни модел, нити правац компаније, али покушај да боље одражава његов апел дизајнера. Нови сајт је свакако много боље изгледа да је претходна инкарнација.

Он објашњава да је потребно неколико година да добије репутацију као модни дизајнер међу куповине мрежа. "Купци се не може веровати новог дизајнера имена да прода тако да не могу залихе своју одећу и потрошачи не могу да купе га ЛооКК решава овај проблем подмићујући заједно дизајнера и потрошача", рекао је он.

Ипак мислим да социјални аспект Гармз не иде као вирусне и можда то може. Сајт је 16.000 Фацебоок-вентилатора, тако да не онолико колико би се могло мислити после добра година рада. Ово можда објашњава поново бренд.

Сајт такође се суочава са неким конкуренцији врста. НотЈустАЛабел.цом је тржиште за авангардне моде, на пример. Међутим, ниједан други сајт не садржи и целу с краја на крај процеса све до доношења решења. Ово ствара баријеру за улазак против конкуренције, која Лоокк могу да искористе.

Меклур каже да вербално су се сложили неформални смислу пре годину дана, али документација трајао дуже него што се очекивало. Он каже да тим комбинује "одличан дизајн сензибилитета, СЕО структура - добра комбинација технологије визуелни дизајн вештина. То је ретко наћи комбинацију хакер и Хипстер вештине у један тим у исто време. И ја сам псицхед о гомили порекло игра као Лоокк. "

Покретање је дело Тамаш Лоцхер Андреас Клингер и Гилберт Ведам.


Компанија:
ГАРМЗ
Сајт:

Няма коментари:

Публикуване на коментар