сряда, 31 август 2011 г.

"Наслеђе Поштовање Екплорер"

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/I6FfBOtwKuM/:
8816

Када фотографија које је започео круже јуче од новог интерфејса за Виндовс Екплорер у оперативном систему Виндовс 8, био сам сигуран да су шала. Наравно, ово је био Лук моцк-уп. Или можда су из неких Аппле-вентилатор израду забава дизајнерском естетиком Мицрософт у којој више није често ... више. Мислим, нема шансе да је ово нешто што Мицрософт заправо могао да ослободи - а камоли у 2012, зар не?

Погрешно.

Као Виндовс главни Стивен Синофски и Виндовс менаџмент тима Алекс Симонс детаља у дужини на згради Виндовс 8 блогу, овим снимцима веома су реалне. И не само то, цео тим је јасно Виндовса урадио исцрпан истраживања и стави велико време у ову функцију. То је управо зато они кукурикање на свом блогу. Целе поруке вришти: "Погледајте колико смо домаћи задатак!"

У исто време, постоји призвук на поруку: Мицрософт је нервозан. Они постављањем овим снимцима сада тако да они могу да добију повратне информације. За мене, ово указује да, док Мицрософт је уверен да су радили своје домаће задатке, они нису заправо сигурни у самом производу. Нити би требало да буду, с обзиром на реакцију.

Иако је требало да буде никакво изненађење да је Аппле диехардс не воле дизајн нови Виндовс Екплорер, чак и много оперативног система Виндовс посматрачи су опрезни . Али, по мом мишљењу, ово је горе од типичног " Мицрософт нема укус "критику. Дизајн и кориснички интерфејс овде је једноставно једна од најгорих ствари коју сам икада видео у било ком софтверском - а камоли нешто што ће да се користи на стотине милиона корисника.

То није само да је екстремно претрпано, неравне, и збуњујуће (сви којима је), то је да то показује да огроман део Мицрософт креће у погрешном правцу када је у питању будућност рачунарства. То је моје уверење да једноставност и елеганција све више ће победити дана као рачунарства и даље уткани у наш свакодневни живот. Овај Виндовс Екплорер-катастрофа показује да Мицрософт верује супротно.

Можда грешим. Мицрософт, на крају крајева, један је од највећих компанија на планети која чини милијарде долара прихода сваког тромесечја. Али ја сам говорио ове ствари за последњих неколико година. У то време, јабука, компанија која одише управо оно што ја говорим, је порастао из пепела да постане највреднијих компанија на планети - скакање далеко испред знате-већ-ко.

У међувремену, произвођачи рачунара, Мицрософт-ов партнерима кључна у борби за будућност, падају као муве. Кс, број један рачунар произвођач у свету, покушава да прода своје пословање рачунара. Ацер, број два рачунара за кафу, само послали квартални губитак по први пут икада.

Али опет, можда сам луд. Можда сам ван додира. Зато сам се кандидовао анкету јуче да видим шта већи откос становништва мисли о овом новом Виндовс Екплорер-интерфејс. После више од 1.300 гласова, резултати су следећи:

  • 47% гласало за "То је страшно"
  • 8% гласало за "Сјајно"
  • 19% гласало за "У реду је"
  • 26% гласало за "То је најгора ствар коју сам икада видео"

То је 73 одсто која је негативна реакција на ту функцију.

Наравно, претпостављам да бисте могли да тврде да су многе од мојих Твиттер следбеника вероватно да буду про-Аппле. Али сам ставио анкету на Гоогле-у +

Няма коментари:

Публикуване на коментар