сряда, 2 февруари 2011 г.

Keepon робот скоро на разположение на масите в играчка форма, като $ 40 ми Keepon

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2011/02/02/keepon-robot-soon-available-to-the-masses-in-toy-form-as-the-40/:
Keepon робот вече са достъпни за масите в играчка форма, като $ 40 ми Keepon
Ние сме били с пламенната афера с Keepon робот от 2007 г. насам, просто жълта форма и спокоен придържане към победата улавяне сърцата ни. Но, за съжаление, това е една несподелена любов, тъй като малко момче е било само на разположение на изследователските организации (и, очевидно, рок групи ) в сълзи предизвикване на цена от $ 30,000. Сега вече има версия най-накрая можем да отведа вкъщи при майка си, на 40 $ ми Keepon. Това е наречено "детска играчка", така че ние имаме съмнения, че може да бюст на един и същи вид на ходовете си Pro предшественик поставя надолу (вградени след почивката), но ние сме със сигурност ще бъдат първи на опашката, за да разберете, когато те се появи в магазините. Не, ние не знаем, когато това е просто още, но ни се казва, всички ще се открие на 14 февруари. Да, "Свети Валентин".

Продължавам четене Keepon робот скоро на разположение на масите в играчка форма, като $ 40 ми Keepon

Keepon робот скоро на разположение на масите в играчка форма, като $ 40 ми Keepon първоначално се появи на Engadget на Пет, 2-ри февруари 2011 год 09:29:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink BotJunkie | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар