вторник, 11 януари 2011 г.

Playmate снимка от Аполо 12 на търг

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/mtJOdUv6OjM/story01.htm:
Kilrah_il пише "Когато Аполо 12 екипажа ляво Земята за пътуване до Луната, те не са знаели, че земята екипажа скри изненадата в едно от шкафчетата командния модул. Календар снимка на" Плейбой "Деде Линд Сега тази карта се предлага на търг, след като се съхраняват в личната колекция на командния модул пилот Ричард Гордън, който добавя следната бележка: "С настоящото се удостоверява, че придружаващите 4,5" х 6,25 "бияч карта е, наистина, ме придружава по време на пътуването си към Луната в командния модул Yankee Clipper на борда на исторически Аполо 12 мисията лунен кацане. Тази реплика карта, която лети с мен до Луната, е в единствената ми притежава и част от личния ми място за събиране, тъй като връщането ми от Луната през 1969 г. на борда на Америка втората мисия лунен кацане, и остава една от всички времена най-ера астронавт "Пипнах е!" "За интересуващите се, на минималното ценово предложение е $ 1000." Внимание, съдържа pixelated голота.

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар