петък, 14 януари 2011 г.

Попитайте Engadget: най-добрите не-блестящ ATX средата на кулата за бюджета геймър?

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2011/01/13/ask-engadget-best-non-garish-atx-mid-tower-for-the-budget-gamer/:
Ние знам, че имаш въпроси и ако сте достатъчно смели, за да поиска от света на отговори, тук е на изхода за това. Тази седмица Попитайте Engadget въпрос идва при нас от Зак, който се нуждае от нов дом за своя компютър вътрешни. Ако търсите да изпратите запитване за себе си, пишете ни линия, поиска [в] Engadget dawt] COM [.
"По различни причини, аз отивам да се движи моя компютър около много по-често най-скоро, и аз съм гледам за нов случай компютър, който е относително лесно да се наоколо. Принцип, имам предвид типа на случая с дръжка (и) на на върха. Тя трябва да бъде ATX средата на кулата, и бих искал, че е евтино, тъй че може да получи, без да е ужасна (имам един овърклокнат процесора и специална единица охлаждане, така че трябва да бъдат добре вентилирани ).

Аз не съм фен на блестящ случаи с много светодиоди - Аз наистина не харесвам особено зелени / сини светодиоди (аз съм се наистина болен от текущата моя случай, който е украсена-в синьо). Може и да съм в добри отношения с червен или оранжев, все пак. Въпреки това всеки естетика са на второ място за комунални услуги и цена. "
Зак, харесвам стила си. Вие вероятно сте добре на вашия начин да се превърне в мъж, и изискан при това. Ето надявайки се, ще получите много по същия начин сложни отговори от сложни мъжете и жените по-долу.

Попитайте Engadget: не-блестящ ATX средата на кулата за бюджета геймър? Най-добрите първоначално се появи на Engadget на Чет, 13-ти януари 2011 година 23:01:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар