вторник, 7 декември 2010 г.

Новата реалност Gaming

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/DbrqYjDS1CE/story01.htm:
Хю Пикънс пише "Видеоигрите се използва за да се бори за чужденци и спасяване на принцеси, пише Rohin Dharmakumar в" Форбс ", но най-популярните игри днес сте облицовка вашата ферма, отдаване под наем чака персонал и създаване на менюта за вашия ресторант или като Вашия домашен любимец на разходка като същевременно се поддържа топли отношения със съседите. "реалност, изглежда, е новият бягство." Видеоигрите на предварително социална мрежа епоха са най-вече играе момчета или млади мъже, но "сега е в основата аудиторията на социалната мрежа игри са момичета и млади жени", казва Alok Kejriwal, основател и главен изпълнителен директор на games2win, една компания за онлайн игри. В повратна точка в САЩ, дойде през 2008 г., когато жените числено мъжете в Интернет. комбинация с милиони родители, баби и дядовци, които са нови за интернет, традиционните лицето на геймър се променя от това на 25-годишен мъж за група се простира от 16 до 40 години включваща мъже и жени в почти равен брой, казва Себастиан де Halleux, един от съоснователите на Playfish, който прогнозира, че някой ще се създаде социална игра много скоро, че изтегля от един милиард долара една година. Gaming за тази нова система на играчите е по-малко за спираща дъха графика, звук или пулсиращ край-на-на-място за действие и повече за засилване на съществуващите реални отношения света чрез чести случайни игри. "Мисли на тези игри като пясък, където всеки има същите средства, но всеки постига различни резултати ", казва де Halleux."

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар