неделя, 4 септември 2011 г.

Шта да траже у компанији одбора

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1tuBtikeruM/:
board

На било ком нивоу компаније, Управни одбор има директан утицај на производну стратегију организације, запошљавање, прикупљање средстава и још много тога. И новооснованих морају бити врло селективне у избору чланова одбора који ће саветовати компаније у правом смеру. У велика компанија царство, и медији и компаније акционари имају питање Иахоо одбор, који наставља да запошљава копрцају Керол Бартз као директор и подржава бизарних производа и пословне стратегије. Онда погледате Фацебоок-у, где је оснивач Марк Цукерберг је стратешки окупила Алл-Стар одбор за помоћ компанија расте, као јавно предузеће и прошири на нове правце. Недавно, Фацебоок је додао Нетфлик ко-оснивач и ЦЕО Рид Хејстингс свог одбора, придружио Марк Андреессен, Џим Бреиер, Доналд Е. Грахам, Петар Тил и Зуцк себе. Хастингс не само да ће додати своје искуство у предузимању интернет компанија јавности, али ће такође помоћи Фацебоок-навигацију потенцијал филм и ТВ шоу стриминг могућности. Фацебоок је чврста одбора, скоро сваки члан је снажан иноватор у последњих неколико деценија.

Као што смо видели са ХП-ом, чак и велике, афирмисане компаније морају да се промене у одбору структуру као компаније стратегију смене. ХП је додао пет нових чланова одбора почетком ове године, као новог ЦЕО Лав Апотхекер узео узде. Наравно, брзо премотавање унапред седам месеци и ХП је најавио да ће то бити обуставља око тоуцхпад и сви вебОС телефона, велики потез за компанију и сигурно један који је под утицајем одбора.

Чињеница је да одбор има веома важну улогу у неким од најзначајнијих догађаја за свако предузеће са акционарима. Одбор помаже управљају и доносе одлуке о финансирању, аквизиције, производну стратегију, па чак и ИПО. Дакле, подразумева се да се предузетници суочавају са изазовним одлукама монтажа табли. За велика јавна предузећа, то је увек био случај, али улога на боард на новооснованих се такође мења. Сам интервјуисао неколико раним фазама инвеститора (и бивши предузетници)-Џеф Цлавиер, Кит Рабоис, Дејв МцЦлуре и Паул Ли-да бисте сазнали шта треба да знате о покретању оснивача брање и управљање одбора.

Лигхтбанк партнера Пол Ли ехо ову мисао, рекавши ми да се предузетници морају да буду "веома опрезни", о томе како саставити своје одбора. "Свака фаза је другачија у односу на који вам донети даље", објашњава он. "Са почетком покретања у серији финансирања, мањи одбор је боље, јер различити гласови да агилности као и покретање теже. Када дођете до пет чланова, то је теже доћи до консензуса. "

Наравно, постоји равнотежа између проналажењу чланова управног одбора који су обојица изазов компаније, као и разлог са оснивачима када је то потребно. Који имају и од кључног је значаја, каже Ли. Он је такође осећа снажно да давање капитала у члановима одбора, без улагања није прави формулу за многе раним фазама стартупс. "Предузетници желе чланова одбора да буду поверена компанији, а чланови одбора треба да имају неких кожних у игри на најбољи служе компаније."

У каснијој фази компанија, има смисла да додате искусан ексецс који имају воде успешна предузећа у улози "директор тренер."

Няма коментари:

Публикуване на коментар