неделя, 4 септември 2011 г.

Адмоб да престану да служе огласа на мобилним Интернет Гоогле гура Програмери да користим АдСенсе

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/n311WVPbNSw/:
admob

Када је Гоогле купио мобилни оглас мрежа адмоб за $ 750 милиона у 2009, компанија је очигледно покушава да искористи растуће мобилног оглашавања на тржишту. Мобилног оглашавања, и на апликације и мобилни интернет, је природно проширење приказа Гоогле и претраживање пословни оглас. Наравно, као интеграција је дошло током прошле године, поједини адмоб карактеристике су осе, јер се нису уклапали у општу стратегију или за отпремнине. На пример, Гоогле завршио адмоб је унакрсно промоција преузимање размене пре неколико месеци. И сада Гоогле је најавио да ће ускоро крај адмоб мобилни могућности интернет служи.

Као и Гоогле под називом достојно своје блогу најавио промене; адмоб је за мобилне апликације програмере. АдСенсе је за мобилне интернет издавача Чак и након више од годину дана интеграције, Гоогле је и даље сортирање преклапају и утврдила да би требало да мобилни веб објављивачима главе до АдСенсе уновчите своје локације, као и мобилних апликација издавачи треба да користе адмоб..

И за мобилне апликације оглашавање, све АдСенсе за мобилни Апликације Бета учесници су пребачене у адмоб, што Гоогле каже сада примарни оглас решење за мобилне апликације програмере.

Гоогле каже да адмоб подршку за старије ВАП-мобилни веб сајтови ће престати 30. септембра. За сајтове и огласе који се може посматрати на више напредних мобилних уређаја као што су смарт телефони, адмоб производ ће бити око за мало дуже, али ће такође бити укинут на крају.

Има смисла да ће бити неких скретница између адмоб и АдСенсе мобилни понуде, као и да одређене програме и функције у обе платформе ће бити смањен и даље интеграције неће бити направљен. На пример, Гоогле је најавио прошле јесени да ће иПхоне и Андроид апликација у адмоб мреже бити у могућности да прикажемо и Гоогле АдСенсе огласе када адмоб оглас није доступан.

И упркос неким ранијим извештајима да адмоб интеграција није тако добро иде, мобилни оглас мреже показатељи су и даље расте као гангбустерс. Није јасно колико тешкоћа овај потез ће довести до програмери (Гоогле не даје звучи као природан напредак и интеграције), али дефинитивно нема смисла да постоји конкурентних огласа технологије у оквиру исте организације.


Компанија:

Няма коментари:

Публикуване на коментар