неделя, 4 септември 2011 г.

Политичких наука: зашто одбија стручност постала кампању стратегије (и зашто то ме плаши)

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/aVwquQH6Jc0/why-we-care-what-politicians-think-about-science.ars:

На овог дугог викенда Дан рада у САД, ми смо вам доноси сет мишљење комада из разних писаца Арс-а ми смо љубав да вам се придруже разговору у коментарима.

"Да буде јасно ја верујем у еволуцију и поверење научника о глобалном загревању.. Зови ме луди." Уз то цвркут , Џон Хунтсман се одвајају од сваке друге кандидата у републичком основна делатност. Упркос његовом фразе, Хунтсман, који је једва региструје у већини анкета, је јасно надајући се да ће јавност верује већина других кандидата који се мало Лоопи насупрот.

Слажу са научном заједницом постало је кључно питање у недавним председничким кампањама. Еволуција је дошао на расправу у току претходне републиканске примарни сезоне, а Рик Пери, тренутни предње тркач, био је стављен на лицу места о томе на недавне кампање догађај (он флуббед његов одговор на неколико нивоа). И, као Хунтсман је цвркут сугерише, реалност климатских промена је врућа тема.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар