неделя, 4 септември 2011 г.

Како да продају своје компаније

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gcEyJtG65E4/:
alec baldwin selling

Напомена уредника: Џејмс Алтуцхер је инвеститор, програмер, аутор и предузетник. Он је извршни директор Формуле капитала и написао 6 књига о инвестирању. Његова најновија књига је он далеко даје бесплатно . Он је изградио и продао ресет, доо у 1998 и Стоцкпицкр.цом у 2007, међу осталима. Можете га пратити @ јалтуцхер .

Ја сам прилично добар трговац, али ја сам најгори преговарач. Ако ја кажем: "купи ми ауто за $ 10,000" и неко каже: "8.000 долара", ја бих само слеже раменима рамена и кажу "ОК". У ствари, то се догодило.

Неки људи могу бити добри на оба. Али ја мислим да је врло тешко. По дефиницији. Када сте продавац који желите оног другог да каже "да". Када сте преговарач морате бити спремни да кажете "не", без обзира шта друга страна каже.

Дакле, иако нису укупног супротности, циљеви су сасвим другачије. Али, велика слика:

Преговарање је безвредан продаје је све..

Зашто? Јер, када неко каже "да" да, ви сте у врата. На крају онда, добићете девојку у кревету (или момак, шта год). Ако преговарати право на врата, онда можда ћете морати да хода и покушајте следеце куце. Која узима време, енергију, и још увек не могу да раде ван.

Неки примери од мојих лоших "преговора", који су радили за мене.

) сам продао свој први посао за много мање од других интернет пословања ишли за у исто време. Али било је 1998, интернет је био око пропада, али прво све акције порасле. Многа предузећа у истој категорији одржава се за све више и на крају пропадају. Чак и момци који продају за много више, отишао избио када им нису биле продају своје залихе.

Б) дао 50% од мог друга компанија, Стоцкпицкр, да тхестреет.цом без новца. Блог постс су написане о томе како лоше мој посао је. Али када неко поседује 50% свог пословања, они се брину о томе шта се дешава. Они су морали да купују моје фирме четири месеца касније него ризик неко други поседују 50% од тога. За компаније су само у власништву 10%, они су одустали од њих. Био сам у стању да прода око четири месеца пре него што на тржишту достигла врхунац. Након тога, он никада не би сте се десило. Мој једног запосленог отказ на мене јер је био толико изиритиран са баве јесам. [Види, како сам продао Стоцкпицкр, Осама бин Ладен, као и уметности преговарања]

В) сам продао моје супруге Клаудије је аутомобил за 1000 долара мање него што је желела. Али сада ауто је нестао. Нисмо морају да брину о томе. То је био вредан $ 1000 за мене.

Д) сам добио старе компаније да уради сајтова за Нев Лине Цинема за $ 1000 филм . То је био 1 / 200 оно што смо добили за то "Матрикс", иако неке од сајтова су исте величине. Зашто сам то урадио? Најбоље дизајнере желео да буде ангажован од стране нас да радимо на тим филмовима. У међувремену, они су касно у суботу увече остали да раде на Кон Едисона сајтова који плаћају много боље. Нисам уопште преговара.

Е) сам поклонио своје последње књиге бесплатно и то продају на Киндле за $ 0.99, уместо већу цену. Али ово је добио моје идеје више и 20.000 + људи су преузели књигу. Види горе линк за како да књиге бесплатно.

Ф) да добијем нуди е

Няма коментари:

Публикуване на коментар