неделя, 4 септември 2011 г.

Изгубљена у Леголанд: Газиллион цигле и мини Стар Варс Геекфест

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Шта се дешава када монструм ветрови у Леголанд? Он има мноштво нефилтриране забаве, то је оно.

"ВТФ? Требао сам задржао ово мој лични блог. Ово има везе са технологијом, а овај блог се зове ТецхЦрунцх за плакање наглас. Извештај и слике о посети тематског парка немају апсолутно није место овде на овом блогу. Ја изгубљено неколико минута вашег живота, и време је драгоцено. Можете, а можда и треба, одјаве са и никада не посети ТецхЦрунцх, никада. "

Ок, сада када смо добили да је од начина, на забаву ствари!

Био сам у Данској ове недеље конференцију за Следећа Архус "Лепа грешке" и изложбе. Имао сам велику време, као што можете да кажете у свом извештају о путовању. Сам урадио нешто страшно, ипак.

На трећег дана манифестације, било је посебан конференција за наставнике о томе следећег таласа технологије за децу, на Билунд центру у - погодили сте - (мали) Билунд . Као што сам није у ствари говорио на скупу, успео сам да се увуку из сала за конференције, и ходао Миле улицом, пролази оригинална Лего фабрике, која је повољно налази одмах поред другог Данске најпрометнијих аеродрома, Билунд Аеродром, као Леголанд хотел .

Мој дестинацију: тематски парк Леголанд Биллунд , популарна туристичка атракција је првобитно отворен у 1968.

Не непоштовање према Следећа Архуске организатори који су љубазно позвао ме је да догађај, али је далеко Врхунац мог путовања. И то не само зато што се осећам као дете поново.

Сам чак на неким вози, освојивши опрезни изгледа од родитеља у редове чекања као што сам био прилично само за одрасле у парку са не децу у вучу - један носећи око торбу од лаптопа, ни мање ни више. Ах добро, помислио сам, навикао сам да што болне жртве за свој рад овде на ТецхЦрунцх.

Ево повишен, 360 степени и мало убрзао видео преглед Леголанд Биллунд парка:

Няма коментари:

Публикуване на коментар