неделя, 4 септември 2011 г.

Изгубили У Данској: Хакери, Роботи, Вацки канцеларијским просторијама и ајкулама

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/o74EVPBEqqc/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Провео сам већи део прошле недеље дружење са неким колегама технологије блогери у Данској - у Архусу и Билунд , да будемо прецизнији - и дружење са људима који су организовали и путовао да присуствују, говори или излагати на Следећа Архус Лепа грешке ' " конференција и изложба.

Конференција у себи је заиста фасцинантно, иако није баш ТецхЦрунцх порука материјала, чак и ако људи који раде у АТ & Т, Гоогле- а Каталабс су били на листи говорника . Теме у распону од биотехнологије, "зелени" продуцтифицатион, одрживост и поновно архитектуре да Социал Медиа Маркетинг, препознају контекст рачунарства и будућност оглашавање.

Ужасно интересантне ствари, али не сасвим тип догађаја сам навикли похађају. Нема стартупс бацање, нема интервјуа или кеинотес дао врхунски руководиоци из технолошких компанија, без представљања нових производа. Авесоме, другим речима. Чак су садржану ради турбина поред бине, и Брев своје арктичке биље са укусом пива за догађај (сусрет Але 404 ).

Када сам био покупио од аеродрома од стране некога ко ради у лаб иновација , организације која стави на показати, ја сам га питао шта најузбудљивијих технолошка компанија или покретање у Данској је у његовом мишљењу. Морао је да тешко мисле и на крају није могао да ми да одговор осим Нависиона (што је заиста америчка компанија, јер је преузела Мицрософт) и Банг & Олуфсен.

Невероватна, заиста. Такође: на посао, Стартупбоотцамп Копенхагену!

Као само-признао Геек, пратећа изложба је била права посластица, мада: хакери на слободи, мноштво диван робота, Лего цигле, проширени стварност са побољшаном сега Оутрун аутомобила аркада у стању да вози ( не смете пропустити видео овде ), древни артефакти технологије - ради.

Енгадгет је главни уредник, Дарен Мурпх, послали два видео неке стварно цоол роботи ако сте у то. Са седиштем у Лондону дизајн уметник Вахакн Матоссиан такође има велику фотографију скуп изложбе се на Фејсбуку. Ово су неки од фотографије које сам пуцао:

Няма коментари:

Публикуване на коментар