неделя, 4 септември 2011 г.

ТВ-у облаку

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:
TV cloud

ТВ је прелазак на облаку. То је неизбежно, баш као што су друге врсте медија из књига музику све испоручио преко Интернета. Нетфлик, ИоуТубе, па чак и Аппле ТВ се продире када је реч о дистрибуцији традиционалних ТВ емисија и филмова за везу са Интернетом екранима. ИоуТубе држи отимања више наше пажње, рачуноводство за 7 одсто од укупног времена проведеног на Интернету у САД, према цомСцоре.

Па ипак, телевизор (и филм) индустрије су показала још отпорна на промене него било који други облик медија. Промена ће доћи, али то се неће догодити тако брзо као што је то са музиком, вестима, или књиге.

ТВ индустрији је копање ин Старз је напуштања од свог садржаја бави Нетфлик. ИоуТубе Чини се да балансира воде док покушава да се прода . Чак и Аппле има тешко мења модела. Она је недавно устукнула од својих покушаја да понуди изнајмљивање ТВ емисији (потез смо видели долази пре месец дана), јер је ТВ мрежа икада само учествовали пола срцем.

Али, да ли ико заиста сумњам да на крају Интернета ће тријумфовати овде да разбио крут водич програм који кабловске и сателитске компаније гурају доле наших грла? Већина нас само гледају редовно неколико десетина канала, али ми плаћамо за 500. Ако бисмо могли да се претплатите на по каналу или по основу показују, многи би. То је само толико очигледно да боље искуство почиње са дозвољавајући да људи гледају оно што желе, када желе, по било ком уређају желе-да ли је то њихов телевизор, лаптоп, иПад, или мобилног телефона. Али то није довољно. ТВ у облак није само мењање дистрибуције. Ради се о олакшава проналажење и деле нове емисије, и промените начин на који их конзумирају. Ради се о прављење ТВ-паметнији (? Није стварно сам само да кажем да је) У недавном пост на ову тему, Асимцо је Хорас Дедиу недавно написао :

За разлику од смартпхоне који би могао само да су се појавили да искористи интернет, ТВ је нема "паметних садржај" да искористи. "Виспреност" је да не буде у кутији него у програмирању.

Наравно, не мислим постоји недостатак добре програмирања. Хоћу да кажем да нема иновација у ономе што је програм-посао је унајмљен да уради. Начин и њене дистрибуције уклапа у живот особе. ТВ програма се нису промениле за пола века. Они имају исти жанрова, у истом трајању, исти пословни модел, исте серије, формата и планирање и исту вредност ланцима као када "Волим Луси", премијерно приказан 1951. Они претпостављају људи гледају ТВ у исто време сваки дан (док не радећи ништа друго.) Они су такође претпостављају људи су подједнако под утицајем бренда оглашавање и да публика углавном хомогени.

ТиВо је покушао да направи ТВ паметније, али је такође био ван преварен од стране кабловску и сателитску компанија, које кооптираних своје ДВР технологија и заглавио се у сопствени сет-топ бок. Иако је ТиВо је сада приморава их да плате патента таксе за издавање дозвола, ТиВо сам је у опадању, као потрошач бренд. Све што треба да урадите је да погледате графикон испод Ед Ботт на ЗДНет заједно односу претраге за појам "Нетфлик" насупрот "ТиВо" и "Медија центра".

Ботт закључује:

Нисте могли тражити јасне

Няма коментари:

Публикуване на коментар