неделя, 10 юли 2011 г.

Сапун за медије

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/c6mEuc7aXB0/:

Ох Господ неће да ми купи Мерцедес Бенз. То је како се осећам о чудном путу смо на наше друштвене науке. Је било да сам само могао да се опустите и жељу за Мики плашт Хоме Рун, и сигурно довољно, било би тамо. Моћан компактни јеку генерисање лук за разлику од било ког другог, и даље расте јер очистили терен зид.

На неком основном нивоу ми покушавамо да нађемо дом можемо инвестирати ин друштвено умрежавање пејзаж изгледа да уздрмана нову мрежу Гоогле производа, али на начин да је то постала више учврстила. Монолит, Фацебоок остаје неоштећено. Експеримент, Туиттер, ни мање ни више сигурни о томе шта је, али уверен његове вредности. Оно што је остало, Мицрософт.

То је начин рано да било шта хендикеп по скали од добитника и губитника, али многе ствари су већ очигледне. Плус је освојио медије, али шта од тога? За разлику од Аппле, који је променио медија иПад, Гоогле је ошамарио свеж слој боје на социјалне цхат собе која је била Фриендфеед и под условом разумно сигурна да ће се рад смо ставили у бити доступна за неке доста времена да дођу. Вреди улагати у поток обавештења као што смо преобразити наше графиконе још једном.

Без агрегације цитата, плус је интерактивни приручник за себе него ишта ремети. Гоогле је времена и мотивације да се сви у своја места пре почетка утакмице, а ми смо пријатно довољно чекао док не проверимо наше старе познате потока да видимо шта смо нестали. Овај пут, ми смо се баве платформу која неће пропасти при Стаза је укључен. Питање је када, а не ако.

Твиттер је већ гласао на ово питање затварају своје фирехосе у Гоогле у реалном времену претраге. У суштини, нема шансе да добијете Прати руке на вас на тањиру, баш као ни на који начин смо за продају. Доведен у питање: Твиттер-социјалне граф и како се може користити за персонализацију садржаја поток. Све приче о преклапају Кругови на плус говори исти проблем, како да изведемо сигнала на информације, осим како је кул Плус.

Да ли Твиттер има цену по којој је пећина? Не баш. Други такав цена је основана, укупна вредност целокупног тржишног сегмента руши. Рецимо Гоогле-стиче Пратите и омогућава нам везује наш садржај поток до плус идентитет са једним кликом. Изненада Фацебоок (и Мицрософт) су велики проблем, јер ми користимо кругова да застареле Фацебоок личне граф приликом продаје наше медије склоности ономе ко понуди највише.

Дакле, Фацебоок-шалтера са већим бројем, који би да буде одбијен због обима Фацебоок. Напред и назад, до тачке када број би био толико далеко од будала да само Мицрософт их приуште и са којим циљем? Ко затвара које се баве губи АОЛ / тимеварнер комад своје вредности. У ствари, Твиттер би стицање великог дела или компанија која ће испарити на близу. А шта би они урадили да се баве било све готово? Ништа се купити у, осим губитник аукције.

Још вероватније, Гоогле ће наставити да буде успешан у згради своје алтернативне идентитет граф, почев од (социјалне) медија и усељење у простор садржај агрегацију са брендовима. Занимљив тест ће бити шта се дешава са све моје деце / живота у живот уживо посао, где су два сапуна су преласка на иПад платформу. Како ће уновчите ово са пројектовањем 50 милиона долара у трошковима производње зависи само од врсте Трек или @ поменути циљање да је Аппле пре неколико дана најавио са, сачекајте га, Твитер у иОС 5.

Долази као што је случај баш на време за нову сезону јесен, сапун медији могу се испоставити да је разлог Твиттер остаје независна. Са Нетфлик као нови упфронтс, произвођачи ће покренути на иПад и гомила новца производњу са стриминг загробном животу. Није случајност да је абц задржао ИП

Няма коментари:

Публикуване на коментар