неделя, 10 юли 2011 г.

Ерик Шмит: Ви не знате да је буббле До Буббле Завршава

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/bAP0chvqRe8/:

Раније ове недеље, извршни директор Гоогле- Ерик Шмит је дао преко 70 минута дуже разговарам са штампу у Сун Валлеи-конференцији овде у Ајдахо. Пред крај разговора, новинар питао бившег Гоогле ЦЕО да ли је он, попут многих у свету медија, мисли да смо тренутно у технологије облачић и шта Гоогле $ 1,67 милијарди 2004 Завода у 23 милијарде долара процене (Гоогле тренутно вредновање је 171,43 милијарди) значи у светлу ИПО данашње процене.

"Ох, ми смо ундерприцед", нашалио Шмит, пре него што напомињући да му није у ствари зна да ли или не можемо тренутно у мехур.

"На опште питање балон, на првом месту не знате да је балон до балона завршава, по дефиницији. Правило поставио сам за себе пре 10 година била да ако притиснете назива га мехур онда бих обрате пажњу, и дозволите ми да извештај који је Нев Иорк Тимес, Валл Стреет Јоурнал и Економист су све писане чланака рекавши да је мехур.

Дакле, имате неколико избора) раст прихода могућност на овим платформама је тако велика да би сте добили врсту прихода убрзања која оправдава процене. Б) Имате ликвидности у којој немате довољно акција, а они су вештачки висок. "

Када новинар је истакао да је звучало као Шмит је "убеђен у сваком случају", рекао је да је тешко знати да ли процене фер док значајан број акција појавили на тржишту, обично када запослени степеном ризика истиче, обично након шест месеци, "Нећете знам одговоре до 2012", рекао је он.

Једино јасно ствар у овом тренутку, Шмит је рекао, била је да ће вредности некретнина иду горе. "Млади људи којима је потребна кућа ће отићи у области оскудних ресурса стамбених и биће конкуренција за куће и стамбене цене ће ићи горе. Па за њих то није мехур то је заправо та кућа. "

На какав ефекат ако их има седам година искуства на тржишту имали на његово мишљење о ИПО-Гоогле, Шмит је рекао: "Гоогле је отишао јавности на веома различите времена, на шта људи мислили да је невероватно висок процене, и дозволите ми да истакнем да смо "Никад нисам тргује испод наших почетну цену."

Када притиснете поново новинар да или не одговор, Шмит је дао следеће скроман одговор, "Ја не мислим да је мој посао да позове на тржишту. То је грешка да кажем оно што тржишту треба да мисле ... Ја нисам сјајна инвеститора. Да сам сјајан инвеститор онда можда бих неке статуса. Ја сам компјутерски научник "... компјутерски научник са. 7 милијарди долара нето вредности.

Няма коментари:

Публикуване на коментар