неделя, 10 юли 2011 г.

Снага За Људи

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vfJt5Y6UU0c/:

Као што сам писати ово, УПС-звучна бесно иза мене, преко режање од пола туцета дизел генератора на улици испред. Ја сам у Интернет кафеу у Леху, град смештен у Хималајима долини окружен 6.000 метара / 20.000 метра врхова, брзо расте престоница Индије најсевернијег територији Ладаку . Је јасно прерасла своје електричног капацитета; струје ударио неколико пута дневно.

Електричне енергије је дубоко унсеки али дубоко важна тема у развоју. Технологија је ужурбано трансформише животе широм света чак и да прочитате овај-али несташица струје и је масивна препрека чак иу већим градовима, а још мање далеким селима.

Људи наћи разни несавршен и генијалан начин да се носе. Једном сам био на Ривербоат у Гватемали чији капетан дистрибуира ново погон телефон батерије становницима разбацане дуж реке, а наплаћује своје старе да наплати када се вратио у цивилизацију. Наћи ћете продавница мале соларне енергетске опреме у удаљеним малим градовима широм Уганде, и повремено мицрохидро генератора на Хималајима, а људи свуда прогорети огромне (и токсичних) износи оскудних (и скупо) дизел агрегата на власт када су њихови светла угасе.

Али мора да постоји бољи начин, и, све више, ту је. Конкретно, ја сам имао на оку Феникс Међународни неко време сада. Њихова РеадиСет батерија има два упаљач и два УСБ излаза за пуњење радио, светла и батерије, и може се поново напунити преко соларне, бицикл, или зид моћ. Поред тога, оне недавно објавио универзални пуњач који може да снаге до скоро било који литијум-јонска батерија преко УСБ прикључак. (Волео сам знао ово пре него што сам зацртао на овом путовању, ја би оставили оба моја камера пуњачи батерија код куће.)

Што постане боље, и вацкиер. Ту је и ово БиоЛите шпорет да пуни ваш мобилни телефон и Бил и Мелинда Гејтс Фондација недавно добио 100.000 долара у пројекат који тежи да користе микроби земљишта до ћелија моћи горива, што је тврдио да, могао би да буде изграђен од нуле, у неколико минута, за пенији . Морам да признам сам помало скептичан, али ћу се гледа са каматом.

На дужи рок, наравно, локализовани мицроповер пројекти нису довољни за озбиљан привредни развој; ​​Потребан вам је значајан и стабилан електричну мрежу. Али, у међувремену, мало енергије је много боља него никаква, а може и чини велику разлику. Дакле, овде је у нади да су микроби су мегахит.


Няма коментари:

Публикуване на коментар