неделя, 10 юли 2011 г.

Гроупон за спорт? Гужва седишта доноси Дневни понуде модел за спорт Улазнице

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Дневни Деал сајтове, све у свему, изгледа као да овде да остану, много жалост Роки Агравал је, сигурно. Без обзира да ли се слажете са Роцки-а налет порука прошлог месеца о Гроупон и потплаћени аплаудер клонова, свакодневно се бави модел није савршен, и свакако је вредан подухват да бисте се уверили да су мала предузећа и трговци не присиљена на структурирање једностран везе са дневним бави сајтова. Јустин Ценер, оснивач и директор Гужва Седишта , слаже се да свакодневни посао модел није идеалан за све индустрије и трговаца не би требало да на снагу модел само зато што свакодневно бави су сви бес ових дана.

Имајући то у виду, Ценер мисли да је пронашао нишу која је погодна за свакодневни посао и група куповине модела: Спорт карата. Седишта Цровд оснивач ми је рекао да мисли предузећа са кварљива инвентар стоје да добије највише дневне модела се бави и да спортски карата су први пример: Ако карте за фудбалску утакмицу у недељу поподне идемо непродатих, те одређене карте не могу бити само продају у понедељак. Они карте се губе. За добро.

Шта више, предузећа која зарађују на комплементарне робе и да креирате куповине које чине новца који се изгубио у попуст поднесем да учини више него само прекид чак и на овакве договоре. Уопштено говорећи, када попуст излази да се 75 одсто или више, то је губљење предлог за трговца - у зависности наравно, на рез договор провајдера.

Свакодневно баве модел може бити успешна у тржишта, Ценер рекао, јер би у случају спортских карата (и, заиста, било која друга карта-продаја пословања - биоскопима ће бити још један), не може бити "загарантована вишак" прихода од комплементарне изворе, попут паркирања, концесије, пиво, сувенири, и тако даље.

Ниша фокус је такође нога за Гужва Седишта (посебно у светлу Гроупон мрзитељи тамо). Када корисник пријави за услугу покретање, они су потписивањем да купују спортске карте - и спортски карте само - у поређењу са Гроупон, где корисник може да буде заинтересован за масажу се бави, или ресторан се бави, или филм бави. Циљање ниша тржиште се такође баве питањем дугорочне вредности; Гроупон бави постају чувени под знаком питања, као средство за стварање лојалних купаца, али ниша тржиште, сматра да Ценер навијача су већ побеснелим по природи. Они су такође ћете бити охрабрени да постане поновне посетиоце, јер желе да подрже своје екипе и да се што већем броју утакмица могуће, нарочито када они могу да искористе високо попустом бави.

Још једна ствар: Дневни бави сајтове не обављају велики посао преношења додатну вредност трговци су партнер са, због чега Ценер се нада да ће, укључујући друштвених медија линкове ка тимова Фацебоок и Твиттер странице, као и подстицање својим корисницима да "као што су "и" пратите ", тимови могу да се повежу са својим навијачима под својим условима. Гужва Седишта такође пружа "најбоље праксе" за трговце, који нуди тимова савете о томе како да задрже нове купце, као што је охрабрујући их да се пријавите за е-маил листу, или укључујући маркетиншких материјала и летака на месту ваучер размене, или чак поздрављајући Гужва седишта корисника преко Јумботрон натписа.

Лос Анђелеса покретања, која је првобитно лансиран прошлог месеца, нуди попусте између 50 и 90 одсто ван номиналне вредности спорта карата. У овом тренутку, сервис је доступан у Лос Анђелесу, Сан Франциску, Њујорку, Чикагу и Бостону, али Ценер каже да жели да настави проширење на свим већим градовима у САД

Како то ради? Корисници се пријавите за Гужва седиштима и потврдити путем е-маила, ухе

Няма коментари:

Публикуване на коментар