неделя, 10 юли 2011 г.

Близу 2М чланова, један краљева Лејн Земљиште уносан Индосирање Од Браво

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

Ја се десило да се гледају мој нови омиљени шоу, Браво је милион долара декоратери , прошле недеље и приметио веома позната имена. Шоу, који следи пет ЛА бази, врхунски дизајнери ентеријера у својој бранши, емитован на истакнутим местима Један Краљеви Лејн, К Леинер Перкинс и Греилоцк подржава продаје Фласх сајт за кућни декор, намештај и прибор.

У епизоди која емитована пре неколико недеља, Један краљева Лејн је био ко-домаћин партија са једним од декоратере, Натан Тарнер, да прослави нову кустос продаји од Тарнер садржи ручно биране намештај и прибор из Индије. Сајт заправо добио гомилу времена емитовања, па чак и садржану ко-оснивач Сузан Фелдмана (на слици у пост са компанијом Турнер). Тарнер-кустос продају на једном Кингс Лејн (који садржану Браво одобрење) почели наредног јутра после епизоде ​​емитован и један краљева Лејн видела да је већина ставки распродате за само неколико минута.

Прошле недеље је епизода поново садржану Један краљева Лејн као део приче, уз личност дизајнер Мартин Лоренс Буллард пратеће Фелдман и други краљеви Лејн запослени у Лондон да бирам ставки за сличне кустос продају. Један Краљеви Лејн је добио много више ваздуха пут у овој епизоди прошлости, и када продаје погодио следећег јутра, догађај је 96 одсто распродате 3 сата на почетак Буллард-Лондона продају. И среду је био све време високе за свакодневну новог члана аквизиције, захваљујући функцију шоу.

Браво одобрење је велика ствар за Фласх сајт продаје, с обзиром канал види рекорд гледаности код одраслих између 18 и 49. Фелдман нам говори да сајт је првобитно радио Тастемакер Ознака продаје са компанијом Турнер је прошле године, а један краљева Лејн заправо је телевизијска екипа са њима да сними путовање у напорима бацање Браво са идејом да користите продаје сајту блиц у ријалити ТВ шоу. По повратку, Фелдман каже Браво завршио промовисање покретање у емисији због стратешког одговара.

Данас, емитује се традиционално не мисли као о "директном акцијом" маркетиншки канал за веб стартупс. Али овај пример са Оне краљева Лејн и Браво (који је такође садржану партнерства са Фоурскуаре и Схазам ) показује моћ повезивања емитује на следећи трговину генерације, као што су продаје блиц модела.

Један Краљеви Лејн је доказано да ниша трговина модел не може извући велику усербасе (компанија је ближи 2 милиона корисника, каже Фелдман), али види раст прихода, као добро. Покретање порастао приход више од 500 одсто од 2009 до 2010. У овом интервјуу Валл Стреет Јоурнал , један краљева Лејн директор Даг Мек каже да очекује да настави овај раст (од стране "стотине процената") и ове године. И више од 75 одсто од продаје долазе из поновити купаца (ја се деси да спадају у ову категорију).

Истина је да се развија трговина и промотивне бави мрежама, технологије предузећа и других садржаја је само један од начина на који Фласх Салес сајтови су иновацијама. Позлата је комбиновањем уређивачку са коморама у Фоодие сајту Укус позлаћена , као и у Хоме и вертикалне Намештај . И позлаћена само покренуо интересантан посао

Няма коментари:

Публикуване на коментар