неделя, 10 юли 2011 г.

Изградња предузећа софтвера предузеће које не сисати

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Напомена уредника: Гост аутор Арон Левие је оснивач и генерални директор Бок.нет

Томас Ваилгум, уредник ЦИО.цом, сумирао предузећа софтверској индустрији најбоље када је написао, "То би се појавити да је чак и дуванске компаније имају бољи ниво укупне" допадљивост "него предузећа софтвера."

Начин успешног пословног софтвера компаније су историјски управља је више или мање неспорни: дозвола кошта повећање у редовним интервалима, технологија је тешко да се интегришу, а корисничко искуство је често стравичне. За разлику од већине других отворених тржишта, који снагу из негативног понашања током времена, многе од праксе у се данас служе асиметрично продавца и купца. Невероватно, више од 40% ИТ пројеката и даље не успевају да испоручи очекује повраћај уложених средстава пословања, али предузеће продавци изашао победу, без обзира.

Али, не задуго. Сада када пословног софтвера може бити испоручен преко веб и поновио брзо, ми говоримо о баријерама за развој, дистрибуцију и усвајање скупљају се на нивоу раније само сведоче компанија потрошача интернету, са милионима корисника на врху платформе као што кукати, Бокс, и Зендеск; ове промене стварају много конкурентску предео где клијент налази у изузетно добитак. Вредности које сада одвојена наслеђе продавци од нове врсте компаније, не само технолошки, али и културни и организациони. Укратко, изградња боље предузеће технологија захтева да градимо фундаментално различита предузећа технолошких компанија.

Креирање невероватна производа, а не невероватне РФП одговоре

Предузећа продавци софтвера су дуго уживали нелогично, али веома уносан, систем награђивања. Својим купцима се разликују од крајњем кориснику, а свака група потребе су радикално различита - традиционално, предузеће технологија је дизајнирана са продаје ЦИО на уму, а то производи решења која се неминовно карактеристикама надувен да "задовољи" огромна већина захтева купаца.

Ово је створило чудно перверзан динамичан, где продавци са највише богат могућностима решења победи уговора, али корисници изгубити због сложености технологије. А захваљујући невероватно дуго празнине између производа за штампу, продавци су још мотивисани да уклопе у многе функције могуће у свакој верзији, у нади да проверите све кутија на РФПс за наредних неколико година.

Па како да се избегне нови учесници овог циклуса сви заједно? Фокусирајући се на изградњу софтвера предузеће које корисници воле, вози захтев до ЦИО. Произвођача као што су радног дана, Јиве, кукати, или Риппле реагују тако што улажу више у дизајну, употребљивости, отвореност и укупан кориснички доживљај. Они су мерења успеха корисник усвајање, пре него карактеристика контролне листе. И срећом, купци хватају на.

На Бокс, сада видимо РФПс где је "корисник усвајање" је у великој мери пондерисана фактор у куповини одлука, а то је практично незамислив пре неколико година. ИТ менаџери схватају да постоје боље, више стратешки користи своје време него за обуку запослених, борба ниског усвајање, и да се боре са љутим корисницима - они желе технологију која једноставно ради. И због тога, ми говоримо о више поравнање између корисника и ЦИО него икада раније.

Одржавање хакер орјентисан инжењеринг културе

Пол Грахам је написао есеј велики прошле године о потреби за хакера орјентисане културе, где је наводно приписати Иахоо одбије да њихов пропуст да се изгради-инжењеринг

Няма коментари:

Публикуване на коментар