неделя, 24 юли 2011 г.

Гоогле плус има проблем. Не бој се: Ја сам решење

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/iGz-dJlMgds/:

Гоогле Плус је сјајно. Ја не мислим да ће икада бити више него Пепси да кокса Фацебоок, авај, али је много помодар и боље дизајнирани. То је превише лоше да је услуга је жртвовао гомила добре воље током прошле недеље у више наврата јавно се пуца у ногу.

Најпре је то био брендова грешка . Сада је добио много горе: изгледа да су они брисање профила на велико , јер постоји сумња да је плус корисници користити ручице осим своје законске имена. На интернету! Ужас! Што је још горе, благо пасивно-агресивни језик Гоогле инжењери користе да објасне / брани ово је мирисан од уобичајених мозак мртав корпоративно-говоре да на неком другом месту видети: Наш Глупи Политика се мора бранити, зато што је политика, не разумеш? Иако је Глупи. Ох, Гоогле-а. Ми смо сви мислили да су били бољи од овога. Погледајте светло и показати нас зар не?


Сузана Мацхадо
Поштовани # гоогле , ја те волим, али ваш # Гоогле + политика сиса толико ћете бити на мом схитлист док их поправите на одговарајући начин. # гооглефаил

Шта је проблем? Проблем је у томе много људи има веома

Няма коментари:

Публикуване на коментар