неделя, 24 юли 2011 г.

Револуција неће телевизији

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dMoYj1U3FE0/:

Изгледа као стара добра времена су овде опет као Гоогле + позива наставити да гомилају у е-маил. Емаил је да И2К технологија која скочио ајкула у средини деценије, у време кад Твиттер увео у реалном времену директне поруке. Како се мало променило од тада је разлог зашто блогови су још увек давио са Гоогле + анализа или како се може назвати: Сцобле Делте. То је време између када је Роберт изјавио своју потпуну апсорпцију у друштвене медије платформу и или кад мења свој ум.

Роберт је прави проблем са Гоогле +. То је првих дана тако да може да игнорише огроман пустоши расправе, осим о самом платформу. Наравно, постоје Много слике и можда неки видео и цитатима из занимљивих чланака (заправо није стварно на цитат напред). Али углавном збунити разговор гума шутирање, претварајући се да постоји прави социјални графикон на коме се слој матрица вредне информације.

Роберта проблем је у томе што је он купио у идеју кругови без потпуно сигурни да су они нешто више од Твиттер листа. Већ постоје позиви за начине повлачење листа је из Туиттер. Никада нисам мислио листе су корисне, свакако не даје време које је потребно да их окупи. Кругови су лакше управљати, бар до сада, али сам их као безболан је могуће само помоћу два од њих, породице које сам испуњена, и пријатељи који су сви остали. То је на одлазне стране.

На долазни стране, кругови су непријатност више него ишта. Могу да их ценим као организациони принцип за друге, стављајући људе у канте где се сигнал шум нешто подешен. Али, моје искуство од њих се креће од ПР-емитовање тзв ограничен разговора да сам само да нагађамо на учесника. Један од тих је дошао из колега на Салесфорце где сам могао да утврди првих двадесет или тако имена следи мистериозни 109 други. Можда је то последица коришћења иПад Сафари и не стандардне претраживача интерфејса, али сам и даље посматрам ту размену са конфузију.

У ствари, круг, чије име не могу да видим, је група позив да разговарају на тему без разумевања сврху или образложење његових чланова. Има посла само да би на тај ниво конфузије. Морам да се ослоне на пресуде моје колегинице (ја), али немају увид у неке од њих још сам вероватно говорим са. Ја сам пријатно јасно разумевање о томе ко сам комуникацији са, због чега сам овде пишем, у приватном мојим колегама на Чет, и више ограничени у групама и то отворене и приватне.

Отворена Чет групе и даље јавите ми ко је се придружио, тако да осећај зашто се људи тамо по основу камате, посао одговорности, и серендипити. Али не можете да се придружите круг, само да креирате или додате људи у одлазне правцу. Барем ја тако мислим, што је око исту као тако. Нето резултат је недостатак разумевања динамичног групе, осим на нивоу оних који отворено учествују. Много тога је написано ангажовања у овим медијима, али улога Луркер није јасан у плус.

Ништа од овога не дозвољава нову платформу од тога да буде успешан, постоји много људи који траже те врсте токова да рад синтезу онога што се дешава у било ком тренутку или дан. У ствари, било и биће успеха у свету издаваштва за само из тог разлога, као што смо видели са Хоуард Стерн на Сиријус и цросс-селлинг препоруке на Амазон. Пренос социјалних сигнала, брендова развијају. Да их примате, друга прича. Без јасне повратне спреге, шта су последице комуникације?

Јавни подешавање нема такав дебаланс: Знам да свако може да се чита једном су на мрежи. Оно што ја кажем живи у контексту да је знање животне средине. Неки мисли о овоме као ограничавање, ослабивши оно што је речено да се избегне грешке у протоколу или понашање. Мислим да је ослобађање, кретање ми ка комуницира са широком спектру слушалаца са вишестрана приступ који дели разлике

Няма коментари:

Публикуване на коментар