неделя, 24 юли 2011 г.

Андроид корисник проведе 60 дана у земљиште ВебОС

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
Анонимни читалац пише "Пре око шест месеци, међутим, почео сам да се питају о томе како друге мобилне производе је порастао када се ХТЦ ХД7 прешао мој пут пре мало., Одлучио сам да напусте своје Некус С и живе међу Виндовс Мобиле људи за неко време. искуство је било забавно, али сам на крају вратио у моју Некус С. касније Око месец дана, био сам представио прилику да понови експеримент, само овај пут са Палм Пре плус. Са ХП Тоуцхпад на начин, желела сам да се осећам колико ВебОС радио, истражите разлике, и да погледате у заједници која је и даље лојалан ВебОС. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар