понеделник, 4 юли 2011 г.

Питајте Сласхдот: Који регистара Подршка ДНССЕЦ?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/K9Ko9wh9-rI/Ask-Slashdot-Which-Registrars-Support-DNSSEC:
баерм пише "Са ГоДадди су купљена од стране приватног капитала фирме (тј. биће увучен суво са сервисним смањење и повећање цена све док се не умире) оно што су други регистара подршку ДНССЕЦ? ГоДадди је једини матичар сам могао наћи да подржава ДНССЕЦ за регистреес ради сопствене ДНС-а. Било је прилично лако да додате Кључне потписивања тастера 'ДС-евиденција родитеља зону користећи конфигурациони свој ДНС сам наћи неколико других овлашћених регистара који су. "тестирање" ДНССЕЦ или да ће подржати ДНССЕЦ уколико Ваши ДНС-а. Али ја није могао да нађе неки други регистри, где можете једноставно да се региструјете, покренете сопствени ДНС-а, и користите ДНССЕЦ (тј. са ДС-рекорд у Ваш родитељ зони) да се говори., ја сам само био у стању да истражи мали проценат регистара из има ли неко зна овлашћених регистара, осим ГоДадди, који омогућавају ДНССЕЦ. То је, регистрима који су метод да донесе ДС-евиденција родитеља зоне за домене њиховог регистерее је? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар