понеделник, 4 юли 2011 г.

Да ли ће наши унуци бити питајући шта Хек Фацебоок је Једног дана?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eXd4rE2QtIs/:

Упркос релативно заостајање Фацебоок-у њеном прихватању од музичке индустрије, музичких спотова и Фацебоок изгледа да као ствар. најновијим и већина мејнстрим примера је лепљив слатко "Унфриенд Ви" за Греисон срећу, Биебер налик који је био фиттингли открио на ИоуТубе-у.

Највише потресање ствар о песми? Нормализовани и емотивне користи шансу о сковао термин "Унфриенд" као глагол.

Озбиљно путем, Теенаге Ангст је другачије сада; Када сам имао тринаест година сам остати код куће, лепљењем по мом розе и љубичасти пластични телефон (имао сам завидну другу линију у мојој соби) чека дечака да их позовете. У доба иПхоне-а, деца могу само ажурирају своје где се на Твиттер-у или Фацебоок-у, праћење односа кроз ко је пратио и Унфолловед, Фриендед и да без пријатеља. Па чак и не да ме је почела конзерву црва који је Фацебоок-Брачни статус.

Али, баш као иПхоне је замењен другом фиксне (који су били велика ствар повратку када), ће се нешто евентуално заменити Мр.Зуцкерберг с опуса као идите на канал за Теен осећања? Попдуст ставља да је најбоље ", ЈТ је већ доноси ИоуТубе уназад, тако уздах-ће наши унуци бити евентуално тражи од нас оно што се сад нешто што се зове Фацебоок је један дан? То није свет који желимо да мислимо о томе. "

И чуо сам, да тако кажемо, бука грома ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар