Джейк пише "Netflix в момента изплаща до $ 1 на DVD изпратено отиване и връщане, а компанията поща около 2 милиона DVD-та на ден. За сравнение, компанията плаща 5 цента до поток на същия филм. С други думи, компанията плаща 20 пъти повече в пощенски на филма, отколкото го прави в честотната лента. Правене на няколко прости математически, Netflix се изразходват около 700 милиона щатски долара годишно в физическия диск пощенски разходи. Rising съдържанието цени се компенсират от спада пощенски такси за дружеството, тъй като все повече потребители избират стрийминг- Единственият вариант. Освен това, приходите от абонат ще продължи да нараства като Netflix увеличава размера на стрийминг своята библиотека. "
Прочетете повече на тази история в Slashdot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар