събота, 1 октомври 2011 г.

Питајте Сласхдот: поуздане услуге проки?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
гусолине пише "Од сада живим у Бразилу (пореклом из САД), ја сам у потрази за поузданим, поуздан прокси услуга могу користити за оба приступа услугама сам користио дуго (Пандора, Нетфлик, итд ) и услуге желим да испробају (Спотифи).. Пошто нисам у потрази за илегалан довнлоад музике или да се сакрије шта радим, ја сам мање забринут анонимност од мене о региону ограничења, поузданост, кашњење и сигурност лозинки и саобраћаја преко њихове мреже. Ја сам ОК плаћа за услуге које пружају оно што желим (укључујући Проки саме услуге) Свака сугестија од Сласхдот гомиле. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар