събота, 1 октомври 2011 г.

Фли Ор Дие: Цомпек спорт елите

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:
Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Са Ноћ вештица иза угла, оно што бољи начин да се прослави него да нас гледа како анимирају своје Дехидрирани, беживотне удове удараца ватрене струју? У овој епизоди Фли ор Дие, Ерик и ја поглед на Цомпек спорт елите . Она запс мишиће да се побољша фитнес, опоравак, и опште снаге и може да, у приклијештити, стоје у за масажу. Такође, изгледа дивље Фреаки када укључена.

По цени од $ 849 је прилично тешко продати, али сам нашао да није помогло моје потколенице удлаге и, када је постављен на режим тренинга, приметио сам дефинитивно напредак у тону. Схватио сам ТК публика покушава да остане у форми и да сам имао овај апарат назад, када сам био тренинг за маратон (дуга прича), питам се колико је бољи мој опоравак би био? Без обзира, изгледа урнебесно када се појавило око 50.

Ерицк се не слаже са мојим процена, али не волим да посматрам око мене скачу као жаба мишиће посуте соли.



Няма коментари:

Публикуване на коментар