събота, 1 октомври 2011 г.

Тхе9 лансира Мобилни играчка платформа и СДК-Дај Да Програмери Приступ кинеском тржишту

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GUkY8MyS8gQ/:
39137_The9LOGO9_b

Тхе9 , значајан НАСДАК-листи кинеских игру издавач и програмер, направио је доста улагања у САД играчком тржишту током прошле године. ( Одражавајући, чини се, расте интересовање за азијског америчке компаније, посебно играње .) Као део својих међународних стратегије, Тхе9 био је пун-паром на стварању бољих начина за међународне играње компаније и програмерима да мешати се у кинески мобилни и друштвене игре тржишта, који су традиционално тешко подручја за не-кинески програмерима да ефикасно приступ (и профитабилно).

У мају, Тхе9 удружио са компанијом Интел и Тиме Варнера да 23 милиона долара инвестиција у ЦровдСтар , на пример. Раније ове године, такође створио од 100 милиона долара фонду (зове Фунд9) да се фокусирају на улагања у кинеске играчке компаније, као и оне у иностранству.

У исто време, Тхе9 је најавио 5 година лиценцни уговор са Атеље Феинт да се дозволи да користе ОпенФеинт компаније мобилни друштвени софтвер играње мреже (која послује и на иОС и Андроид) у Кини.

Убрзо након тога, компанија је почела користећи 100 милиона долара фонда , у партнерству са ОпенФеинт, да би избор игара из међународних Андроид програмери у кинеском тржишту.

Данас, Тхе9 додаје преосталих комада, поново користећи своје ОпенФеинт уговор о лиценци и значајан играчки фонд - али овог пута са иОС. Компанија је данас објавила да је ослобађање ИОС Софтваре Девелопмент Кит (СДК) за свој мобилни и социјалне гаминг платформу, под називом Тхе9 игре зони (која је, наравно, покреће ОпенФеинт). То је од интереса за веома разлога што игра Зоне иОС омогућава међународну програмерима да "спроведу друштвене функције у онлине и мобилни игара" које су по мери за "800 милиона јак играчки Кине на тржишту", рекао је Тхе9 потпредседник мобилног пословања Крис Схен.

Када је у питању улазак мобилне играчком тржишту у Кини, САД и међународне програмери су се састали са више препрека, укључујући и локализација захтевима и фрагментације. Поређењу са САД и западног света, рекао је Шен, око тржиште у Кини је компликован, јер постоји више од 100 апликација продавница у раду, и свака од великих кинеских ОЕМ уз тона трећим лицима покушавају да уђу тржишту. Тако да питање приступа овим многих апликација продавницама да гарантује велике дистрибуције, локализација страних апликација за кинеско тржиште, остваривања прихода за тај конкретни на тржишту, и тако даље.

Предност онда, платформе Тхе9 и СДК је да компанија већ партнере са више од 30 највећих кинеских Апп продавницама (који у складу са тим чине око 90 одсто апликација земље), укључујући апликацију продавницама је покренуо три велике кинеске телеком оператера.

Дакле, коришћењем тхе9 игре зона на Иос, мобилне игре програмери могу преправити своје самосталне мобилне игре у интерактивне, друштвене игре оптимизован за кинеско тржиште. И ускоро, програмери ће такође бити у могућности да унакрсно промовишу своје игре на тих 30 апликација продавница, уновчите са виртуелним робе и валута, искористите екрана оглашавања, и сл

Тхе9 заиста покушава да обезбеди међународну програмерима који желе да приступе кинески публику на једном месту солут

Няма коментари:

Публикуване на коментар