вторник, 30 август 2011 г.

Одрастања геек: Ричард Лаи,

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Добродошли на одрастање Геек , у току карактеристика, где смо се осврнете на нашу омладину и причају приче одрастања да се штребера да смо. Данас, ми имамо наш врло властити виши сарадник уредник, Ричард Лаи , који је такође дешава да буде уредник главни Енгадгет Кинеза.

Дошао сам до тачке у животу када престанем да обраћају пажњу на моје године, иако је још увек забавно да људи то ваљда за њихову реакцију - сазнаћете после паузе, али ево хинт: ја сам провео исти број година иу Хонг Конгу и Великој Британији, као и неколико година у Аустралији. Таква комбинација ми је претворио у кинеске момак који говори и британски енглески и два кинеска дијалекта држећи аустралијски пасош, али ја имају тенденцију да прескочите све ово и рећи да сам шпијун са разних уређаја.

Наставити читање одрастање лол: Ричард Лаи,

Одрастања геек: Ричард Лаи, првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 29 Јун 2011 22:05:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар